حضور آگاهانه مردم در انتخابات، مشارکت در سرنوشت کشور است - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
5
استاندار گیلان:

حضور آگاهانه مردم در انتخابات، مشارکت در سرنوشت کشور است

  • کد خبر : 29562
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
حضور آگاهانه مردم در انتخابات، مشارکت در سرنوشت کشور است
استاندار گیلان در آئین جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن و اجتماع پرشور اقشار مختلف مردم رشت بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مقطع رهایی ملت ایران اسلامی و اکنون حضور آگاهانه مردم در انتخابات، مشارکت در سرنوشت کشور است.

به گزارش گیل نویس، «اسداله عباسی» روز پنجشنبه (۱۲ بهمن) بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مراسم ادای احترام به شهیدان انقلاب اسلامی، “آئین جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن” در گلزار شهدا رشت، با تبریک این ایام باشکوه و نیز سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در بخشی از سخنانش به انتخابات ۱۱ اسفندماه اشاره و بیان کرد: در انتخابات پیش رو بر اساس راهبردهای مقام معظم رهبری تحت عنوان مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت، تمامی عوامل اجرایی در این راستا تلاش خواهندکرد.

وی تاکید کرد: حضور و شرکت در انتخابات بسیار مهم است و به همین دلیل دشمنان ما با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای قصد دلسرد کردن مردم را دارند زیرا هر رای، تیری به قلب دشمنان است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خصوص جایگاه و اهمیت انتخابات بیان کرد:  هر که به عزّت ایران اسلامی علاقه‌مند است، در این انتخابات باید شرکت کند و میکند؛ حالا ان‌شاءالله خواهید دید. دنیا خواهد دید که مردم ایران چطور مشتاقانه به‌سمت انجام وظیفه و احقاق حق -که هم وظیفه است، هم حق است- حرکت میکند.

 وی ادامه داد: هماهنگونه که معظم له فرمودند حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، مشارکت در سرنوشت کشور است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=29562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها