دوران دفاع مقدس شناخت توانمندی‌های کشور در حوزه‌های مختلف است - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
0
استاندار گیلان:

دوران دفاع مقدس شناخت توانمندی‌های کشور در حوزه‌های مختلف است

  • کد خبر : 30876
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
دوران دفاع مقدس شناخت توانمندی‌های کشور در حوزه‌های مختلف است
استاندار گیلان دفاع مقدس را شناخت توانمندی‌های کشور در حوزه‌های مختلف دانست و بیان کرد: بسیاری از دستاوردهای کنونی از آن زمان شروع شد و توانستیم به اعتماد به نفس برسیم و آنچنان توان نظامی خود را بالا ببریم که هوا، زمین و دریا به روی دشمن بسته شود.

به گزارش گیل نویس، اسدالله عباسی استاندار گیلان صبح امروز(چهارشنبه) به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

اسدالله عباسی استاندار گیلان در این دیدار با بیان اینکه اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت مهدی(عج) ماندگار است، اظهار کرد: ساختار نظام اسلامی از سوی معمار کبیر انقلاب طوری طراح شد که ان شاءالله استحکام آن تا ظهور صاحب الزمان (عج) استمرار خواهد داشت.

وی با تقدیر از مجاهدت‌های بی‌وقفه‌ی سپاه در عرصه خدمت‌رسانی به مردم در طول ۴۵ سال گذشته و دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: پاسداران و دیگر نیروهای مسلح همه جا در کنار مردم حضور دارند و مهم‌ترین رسالتی که سپاه بر عهده گرفته و به آن عمل می کند رسالت انتظار است.

استاندار گیلان با اشاره به اتفاقات اوایل انقلاب و سختی‌های آن دوران به خصوص در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس ساختار سازمانی خود را گسترش داد و گردان‌ها تشکیل شد، سازمان رزم گسترش پیدا کرد و مردم از همه اقشار برای دفاع از کشور حضور یافتند و همین همبستگی مردم تا به الان باعث خنثی‌سازی تهدیدهای خارجی شده است.

عباسی، دفاع مقدس را شناخت توانمندی‌های کشور در حوزه‌های مختلف دانست و بیان کرد: بسیاری از دستاوردهای کنونی از آن زمان شروع شد و توانستیم به اعتماد به نفس برسیم و آنچنان توان نظامی خود را بالا ببریم که هوا، زمین و دریا به روی دشمن بسته شود.

وی با اشاره به اینکه امروز فلسفه وجودی سپاه پاسداران و بسیج برای همگان آشکار شده است، گفت: با گذشت زمان، آیندگان نیز پی می‌برند که فلسفه تأسیس این نهاد جز در تفکر و اندیشه حضرت امام راحل (ره) خطور نمی‌کرد.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور استاندار گیلان در سپاه قدس استان اظهار کرد: وحدت میان دولت و سپاه باعث ایجاد آرامش در کشور در حوزه‌های مختلف می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف گفت: نسل جوان ما شهدا را ندیده‌اند و امروز نیز خیلی‌ها نمی‌دانند شهدا که بودند و البته حق هم دارند و تقصیر کسی هم نیست، چنانکه خداوند نیز در قرآن کریم می‌فرماید: دیگران حال شهدا را درک نمی‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه شهدا مظهر قدرت ایران هستند، همین شهدا موجب ترس دشمنان بوده و اگر همه ارتش‌های دنیا جمع شوند، نمی‌توانند علیه ما کاری کنند، بیان کرد: این شهدا هستند که مسیر صحیح را نشان ما می‌دهند و باید این مسیر را در عمل استمرار دهیم و در این راه نباید خسته شویم.

گفتنی است، در این دیدار دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان با اهدای تابلو فرش، از زحمات مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گیلان در حوزه‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=30876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها