ثبت‌نام ۶۳۱ متقاضی انتخابات مجلس در گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
3
دبیر ستاد انتخابات استان گیلان:

ثبت‌نام ۶۳۱ متقاضی انتخابات مجلس در گیلان

  • کد خبر : 28143
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
ثبت‌نام ۶۳۱ متقاضی انتخابات مجلس در گیلان
دبیر ستاد انتخابات استان گیلان گفت: طی پنج روز اول پیش‌ثبت‌نام متقاضیان نمایندگی مجلس در استان گیلان ۶۳۱ نفر فرآیند پیش‌ ثبت‌نام خود را تکمیل کردند که بیشترین ثبت‌نامی‌ها از حوزه انتخابیه رشت و خمام و کمترین هم از حوزه انتخابیه صومعه سرا بوده است.

به گزارش گیل نویس و به نقل از ایسنا، جواد شفیعی‌ثابت در گفت‌وگویی در خصوص آخرین آمار پیش‌ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان اظهار کرد: طی پنج روز اول پیش‌ثبت‌نام متقاضیان نمایندگی مجلس در استان گیلان ۶۳۱ نفر فرآیند پیش‌ ثبت‌نام خود را تکمیل کردند، از این تعداد ۷۴ نفر خانم و ۵۵۷ نفر آقا هستند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد متقاضیان دارای مدرک فوق لیسانس و ۱۴ درصد دارای مدرک دکترا هستند، افزود: بیشترین پیش‌ ثبت‌نام انجام شده متعلق به حوزه انتخابیه رشت و خمام به تعداد ۲۰۵ نفر بوده و کمترین هم مربوط به حوزه انتخابیه صومعه سرا به تعداد ۲۳ نفر است.

دبیر ستاد انتخابات استان گیلان گفت: متقاضیان تا ۲۲ مرداد فرصت دارند از ساعت ۸ تا ۱۸ با مراجعه به سامانه، پیش ثبت‌نام کنند، نام‌نویسی کنند و به روزهای پایانی موکول نکنند.

گفتنی است؛ پیش ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مردادماه آغاز شده و تا ۲۲ مردادماه ادامه دارد، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه keshvar.moi.ir نام نویسی کنند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=28143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها