اسامی نهایی داوطلبان تأیید صلاحیت‌ شده مجلس در گیلان اعلام شد + لیست - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
3

اسامی نهایی داوطلبان تأیید صلاحیت‌ شده مجلس در گیلان اعلام شد + لیست

  • کد خبر : 29570
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
اسامی نهایی داوطلبان تأیید صلاحیت‌ شده مجلس در گیلان اعلام شد + لیست
به گفته سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با ابلاغ شورای محترم نگهبان ۴۴۵ نفر تأیید و ۸۵ نفر در انتخابات مجلس گیلان تأیید صلاحیت نشدند.

 به گفته جواد شفیعی ثابت دبیر ستاد انتخابات گیلان، در مرحله آخر چهار داوطلب جدید تائید صلاحیت شدند و پنج نفر از حوزه‌های انتخابیه رشت-خمام و فومن-شفت و لاهیجان-سیاهکل هم که در مراحل قبل تایید صلاحیت آنها اعلام شده بود؛ با اعلام جدید شورای نگهبان به فهرست عدم تأییدها اضافه شدند.

  سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان گفت: به طور میانگین برای هر کرسی مجلس در استان ۳۴ نفر به رقابت می‌پردازند، گفت: بیشترین تعداد داوطلب تایید شده در حوزه انتخابیه رشت و خمام به تعداد ۱۲۸ نفر و کمترین تعداد داوطلب در حوزه انتخابیه صومعه سرا با ۱۶ نفر است.

به گفته دبیر ستاد انتخابات گیلان، آقایان احمد دنیا مالی (بندر انزلی) و محمد بابایی و نادر رسولی (آستانه‌اشرفیه) و حسنی جوریابی (رشت) تأیید صلاحیت شدند.

دبیر ستاد انتخابات استان گیلان با تاکید بر قانونمداری نامزدها گفت: مهلت قانونی تبلیغات بمدت یک هفته و از سوم اسفند آغاز میشود و داوطلبین باید تا ۲۱ بهمن رئیس ستاد خود را به فرمانداری‌ها اعلام کرده و ضمن ثبت منابع تعامین مالی هزینه های انتخاباتی در سامانه شفافیت، سامانه های مجازی تبلیغاتی خود را به فرمانداری رسماً اعلام کنند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=29570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها