رد صلاحیت 58 داوطلب شوراهای اسلامی شهرستان سیاهکل - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
6

رد صلاحیت 58 داوطلب شوراهای اسلامی شهرستان سیاهکل

  • کد خبر : 14403
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
رد صلاحیت 58 داوطلب شوراهای اسلامی شهرستان سیاهکل

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه 58 نفر در هیئت های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شده اند، گفت: 705 نفر برای تصدی مسئولیت در شوراهای اسلامی در سطح شهرستان ثبت نام کرده بودند.

به گزارش سرویس سیاسی «گیل‌نویس»، مهندس رضا اسلامی ، با بیان اینکه 705 نفر برای تصدی مسئولیت در شوراهای اسلامی در سطح شهرستان سیاهکل در زمان مقرر ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد 61 نفر در شهرهای سیاهکل و دیلمان، 390 نفر در روستاهای بخش مرکزی سیاهکل و 254 نفر در روستاهای بخش دیلمان و پیرکوه ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه 58 نفر در هیئت های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شده اند، گفت: 7 نفر در شهرهای سیاهکل و دیلمان، 33 نفر در روستاهای بخش مرکزی سیاهکل و 18 نفر در روستاهای بخش دیلمان و پیرکوه رد صلاحیت شده اند.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه از صبح امروز اسامی داوطلبان احراز صلاحیت شده و افرادی که نتوانستند احراز خودشان را دریافت کنند به آنها اعلام شده است، تصریح کرد: این افراد به مدت چهار روز فرصت دارند اعتراض خودشان را اعلام کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: کاندیداهای رد صلاحیت شده روستاها تا سقف هیئت نظارت شهرستان و افرادی که رد صلاحیت شده در شهر هستند تا سقف استان می توانند اعتراض خودشان به هیئت نظارت را اعلام کنند.

اسلامی تصریح کرد: هیئت نظارت به مدت 10 روز فرصت دارد تا شکایت های داوطلبین را رسیدگی کرده و سپس به صورت رسمی در تاریخ 17 اردیبهشت ماه اعلام نظر رسمی کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیاهکل گفت: 93 صندوق ثابت و سیار به همراه حدود 2 هزار نفر نیرو در قالب هیئت نظارت، هیئت اجرایی، بازرسین، نیروهای انتظامی و اعضای صندوق در سطح شهرستان سیاهکل برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آماده شده اند.

انتهای پیام / ایسنا

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=14403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها