رونمایی از کتاب کار پایه اول مقطع ابتدایی تالیف آموزگار دبستان سما واحد رشت | پایگاه اطلاع رسانی گیل نویس
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
1

رونمایی از کتاب کار پایه اول مقطع ابتدایی تالیف آموزگار دبستان سما واحد رشت

  • کد خبر : 29902
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
رونمایی از کتاب کار پایه اول مقطع ابتدایی تالیف آموزگار دبستان سما واحد رشت
مراسم تقدیر از منتخبین جشنواره های قرآنی، پاسداشت زبان فارسی، برترین های پژوهشی کشوری دانش آموزان سما استان گیلان، در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش گیل‌نویس، مراسم تقدیر از منتخبین جشنواره های قرآنی، پاسداشت زبان فارسی، برترین های پژوهشی کشوری دانش آموزان سما استان گیلان، با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی گیلان و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

در این مراسم دکتر مجتبی ملکی چوبری ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با پاسداشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای خدمت ، حماسه حضور مردم را در انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور ، مهم دانست و با تشکر از این حضور حماسی ، گفت: بار دیگر امت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی خود پای صندوق های رای ثابت کردند که دشمنان قسم خورده انقلاب، جایی بین مردم نداشته و همیشه یار و یاور ولایت فقیه و پشتیبان مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.

وی همچنین افزود: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان نیز در بوجود آوردن این حماسه، مشارکت داشته و با دعوت از همگان در کنار دیگر مردم با مشارکت حداکثری ، پای صندوق های رای حاضر شدند خصوصا رای اولی های مدارس سما استان گیلان نیز پای صندوق ها ، حضور داشتند که جا دارد از همه این عزیزان تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم کسی که به عنوان چهاردهمین ریاست جمهوری ایران اسلامی که توسط ملت در ۱۵ تیرماه، تعیین می گردد بتواند ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد .
ملکی چوبری با برشمردن خدمات علمی حوزه سما در جامعه، تصریح کرد: خانواده پرتلاش و زحمتکش سازمان سما در چرخه تعلیم و تربیت اجتماعی فعالیت چشمگیری را در پرورش فرزندان این مرز و بوم داشته است چرا که در خصوص تعلیم و تربیت از کودکی تا نوجوانی و جوانی چرخه و فرآیندی وجود دارد که آن فرآیند ابتدا با خانواده شروع شده وبه مدرسه و دانشگاه ختم می شود که در این راستا ، کل این چرخه توسط خانواده بزرگ سازمان سما انجام میشود و سازمان سما جزء سازمان هایی است که با دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط است و باعث افتخار است که ما خدمتگزار خانواده بزرگ تعلیم و تربیت کشور باشیم.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ، تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای ظرفیت های شگرفی است و باید از این ظرفیت ها به نحو احسنت استفاده شود. ما در دانشگاه آزاد اسلامی از جامعه نخبگانی و جمعیت جوانی بهره مند هستیم که تحصیل کرده هستند ودر منطقه خاورمیانه چنین ظرفیت و پتانسیلی در کمتر کشوری وجود دارد منابع طبیعی بکر و دست نخورده مانند کوه ، دریا و جنگل های هیرکانی و موارد خدادادی مشابه بصورت یکجا داریم که خیلی از روسای جمهور قبلی از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده نکردند که انشاالله چهاردهمین انتخاب مردم که بهصورت مدبرانه انجام خواهد شد، بتواند همانند شهید رئیسی این ظرفیت ها را که در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد، شناسایی و از آنها بهره مند شود.
وی همچنین تصریح کرد: امروزه سازمان هایی در عرصه نوآوری و در راستای مهارت وکارآفرینی و اهداف سازمانی موفق هستند که استراتژی و راهبرد، داشته باشند و با هدف گذاری و نگاه تحولی و استراتژیک نسبت به راهبرد سازمان خود ، پیش روند اما در این بین با داشتن نگاه آینده نگرانه مبتنی بر یک رویکرد تحولی ، هدفمند خواهند شد و اگر کارها هدفمند نباشند، نمی‌توانیم یک سازمان و یک مدرسه و یک دانشگاه خوب داشته باشیم . ما باید بتوانیم با هدف دار کردن فعالیت خود و داشتن یک نگاه استراتژیک و راهبردی مبتنی بر تحول آفرینی ، دارای مزیت های رقابتی باشیم .
ملکی چوبری تاکید کرد: ما باید علاوه بر اینکه در فضاهای آموزشی خود، حافظ کیان موسسسات آموزشی هستیم در عین حال با گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی است در مدارس سما و تحقق شعار سال و با مشارکت آحاد مردم ،جهش داشته باشیم. دانشگاه آزاد اسلامی میتواند این سکوی مبدلی که دانایی موجود و حاکم در فضای آموزش مدارس و دانشگاه را بایستی تبدیل به توانایی کنند مانند دو دانش آموز عزیزی که یکی قاری بین المللی قرآن بود و دیگر عزیز ما شعرخوانی کرد که این دامنه نه تنها در این عزیزان بلکه در همه فرزندان ما این دانایی وجود دارد اما از این ظرفیت استفاده شد و این دانایی تبدیل به توانایی شد.
در ادامه دکتر محمود خوشحال معاون امور مدارس سما استان گیلان با تقدیر از منتخبین جشنواره های قرآنی، پاسداشت زبان فارسی و نفرات برتر پژوهش کشوری ،اظهار کرد: هرساله از مهرماه سال تحصیلی کلاس های ادبیات فارسی و قرآن ویژه حضور موفق دانش آموزان در جشنواره های طرح قدس(قرآن در سما) و پاسداشت زبان فارسی برگزار می گردد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=29902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

*

code

برچسب‌ها