استواری جمهوری اسلامی مرهون مردم و شهدا است - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
4
استاندار گیلان:

استواری جمهوری اسلامی مرهون مردم و شهدا است

  • کد خبر : 28755
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۴۷
استواری جمهوری اسلامی مرهون مردم و شهدا است
استاندار گیلان گفت: شهدا با رشادت به مردمان سرزمین خویش عزت بخشیدند و با از خود گذشتگی و جانفشانی خود آنان را از اسارت و ذلت رهانیدند.

به گزارش «گیل‌نویس»، اسدالله عباسی صبح روز (شنبه ۱۸ شهریور) در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: شهدا با رشادت به مردمان سرزمین خویش عزت بخشیدند و با از خود گذشتگی و جانفشانی خود آنان را از اسارت و ذلت رهانیدند.

وی افزود:به همین دلیل باید هرساله هفته دفاع مقدس را باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار کرد؛ بخش‌های معنوی آن را پررنگ‌تر و از سوی دیگر رشادت های شهدا و همچنین تلاش‌های اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس را بیش از پیش برای نسل امروز بازگو کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد:دشمنان تلاش می کنند برپایی این گونه پاسداشت‌ها کمرنگ شود چون آنان نمی‌توانند همبستگی و اتحاد موجود را ببینند و به همین دلیل باید هر سال با اتحاد بیشتر این مراسم را باشکوه‌تر برگزار کرد و اجازه ندادکه برخی ذهن مردم را خراب کنند.

استاندار گیلان تاکید کرد:وحدت و یکپارچگی ما باید حفظ شود و محور وحدت ولایت فقیه است؛ نباید اجازه دهیم که این وحدت خدشه‌دار شود و از سوی دیگر هدف و راهبرد دولت،مردم هستند و برنامه ها باید مردمی اداره و اجرا شود تا موفقیت اجرای برنامه‌ها بیش از پیش باشد.

عباسی به مراسم اربعین نیز اشاره و بیان کرد:مردم و مسئولان برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم اربعین سنگ تمام گذاشتند و همه تلاش کردند تا زائران بدون مشکل در مراسم اربعین حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: اربعین وحدت بین مسلمانان و آزادیخواهان جهان است که همه را دور هم جمع می کند چون حضرت امام حسین(ع) مختص به شیعیان نیست و ایشان چراغ راه و کشتی نجات همه انسانها هستند.

وی در ادامه گفت:با توجه به حضور میلیون‌ها زائر در مراسم پیاده روی اربعین،رسانه‌های معاند سعی کردند که این مراسم را در سکوت خبری قرار دهند اما حضور باشکوه مردم آنان را خوار و ذلیل کرد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=28755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها