بازدید مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان از آتش‌نشانی رشت - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
6

بازدید مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان از آتش‌نشانی رشت

  • کد خبر : 18169
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
بازدید مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان از آتش‌نشانی رشت

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به مناسبت گرامیداشت روز آتش‌نشانی با مدیرعامل و جمعی از آتش‌نشانان رشت دیدار و طی نشستی این مناسبت را تبریک گفت.

به گزارش «گیل‌ نویس»، جمیل حق پرست، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آغازین ساعات کاری روز هفتم مهرماه، به مناسبت روز آتش نشانی با رمضانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و جمعی از معاونین و دست اندرکاران این عرصه دیدار و طی نشستی صمیمانه از تلاشها و زحمات این عزیزان قدردانی نمود.

در این نشست با اشاره به مخاطرات و ویژگی های خاص شغل آتش نشانی، بر نقش و اهمیت آن تاکید و آنرا مصداقی بارز از ایثارگری و از خود گذشتگی برای حفظ جان و مال و اموال شهروندان دانستند.

در این دیدار، رمضانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت ضمن قدردانی از حمایتهای تامین اجتماعی در زمینه امور بیمه ای کارکنان این مجموعه، خواستار مساعدت و تکمیل این فرایند در زمینه شمولیت در مشاغل سخت و زیان آور و پوشش خلاء های بیمه ای پرسنل که ناشی از عدم ارسال لیستها بوده، گردید که دراین راستا، قول همکاری بعنوان هدیه ای برای جبران زحمات انکارناپذیر این قشر شریف داده شد.

همچنین همزمان با هفتم مهرماه، روز آتش نشانی، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با حضور در ایستگاه شماره چهار آتش نشانی رشت، از خدمات و تلاش‌های شاغلین این مجموعه قدردانی کرد.

جمیل حق پرست، ضمن اهداء شاخه های گل به آتش نشانان، شغل آنان را ماموریت و رسالتی همراه با خطر دانست که تنها انسان‌های از خود گذشته و ایثارگر از عهده آن بر می‌آیند.

شایان ذکر است به همین مناسبت پیام تبریک و گرامیداشتی نیز از سوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان صادر گردید.

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=18169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها