پیام تبریک روحانی به سران کشورهای اسلامی - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
8

پیام تبریک روحانی به سران کشورهای اسلامی

  • کد خبر : 16422
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
پیام تبریک روحانی به سران کشورهای اسلامی

رئیس جمهور کشورمان در پیام تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: امیدواریم با ارائه تصویری روشن از دین رحمانی اسلام، با بحران‌سازی ناصحیح دشمنان در زمینه اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی مقابله شود.

به گزارش سرویس سیاسی «گیل‌نویس» ، حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني گفت: بي‌ترديد بر عهده تمام سران، انديشمندان و عالمان ديني کشورهاي اسلامي است تا در اين ماه غفران و رحمت الهي با تبيين و ترويج اهداف متعالي دين اسلام و به کارگيري اعتدال و ميانه‌روي در رفتار و عمل و ارائه تصويري روشن از اين دين رحماني، با بحران‌سازي ناصحيح دشمنان اسلام در زمينه اسلام‌ستيزي و اسلام‌هراسي مقابله نمايند و با ارائه چهره اسلام اعتدال به جهانيان و با اميد به ياري خداوند رحمان، جهاني عاري از خشونت و افراطي‌گري را پديد آورد.

رئيس جمهور افزود: اميدوارم در اين ماه سراسر عظمت و برکت، همه ما مشمول خيرات و برکات واسعه خداوند متعال قرار گيريم و بتوانيم با استعانت از ذات اقدس الهي و با تشريک مساعي، همدلي و همبستگي، بيش از گذشته در راستاي استقرار و تثبيت صلح، آرامش و امنيت و اميدوار نمودن همه مسلمانان به آينده‌اي بهتر تلاش کنيم و شاهد کاسته شدن آلام و مشکلات جاري در جهان اسلام باشيم.
دکتر روحاني در پايان اين پيام از خداوند متعال، توفيق صيام و قيام، سلامتي و سعادت براي سران کشورهاي اسلامي و مسلمانان آرزو کرد.
انتهای پیام / شبکه خبر
لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=16422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها