دستگیری قاتل زنان میانسال در رشت - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
7

دستگیری قاتل زنان میانسال در رشت

  • کد خبر : 14371
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
دستگیری قاتل زنان میانسال در رشت

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری قاتلی ۴۰ ساله که پس از سرقت زیور آلات، زنان را به قتل می رساند، در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی «گیل‌نویس» ، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری قاتل زنان میانسال در رشت خبر داد و اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی در پی اعلام مفقودی چند زن میانسال در شهرستان رشت و شهرستان های همجوار رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با اقدامات فنی و پلیسی راز چند جنایت را برملا کردند.

وی با بیان اینکه مردی ۴۰ ساله که در این جنایات دست داشت پس از چندین ماه کار فنی نامحسوس پلیسی شناسایی شد، افزود: قاتل در شهرستان رشت شناسایی و پس از چندین بار تغییر مکان دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل تاکنون به ۷ فقره قتل زنان میانسال در شهرستان رشت و شهرستان های همجوار به انگیزه سرقت زیور آلات اعتراف کرد، گفت: قاتل در قالب مسافرکش سوژه های خود را که تعدادی از این زنان از وضعیت نابسامان اجتماعی برخوردار بودند، انتخاب و به عنوان مسافر سوار کرده و  پس از قتل زیور آلات آنان را سرقت می کرد.

وی با اعلام اینکه قاتل و همسر دوم صیغه ای وی سابقه دار بوده و دارای یک فرزند می باشند، تصریح کرد: اولین قتل قاتل مربوط به سال ۱۳۸۷ بوده و مقداری از اموال مسروقه نیز از متهم کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با تاکید بر استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی در مسافرت های بین شهری از مردم خواست، مورد مشکوک را به مرکز فوريت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ ایسنا

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=14371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها