بازدید مدیران کل بازرسی و راه و شهرسازی گیلان از پروژه‌های راه اصلی سراوان - سنگر - سیاهکل - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
0

بازدید مدیران کل بازرسی و راه و شهرسازی گیلان از پروژه‌های راه اصلی سراوان – سنگر – سیاهکل

  • کد خبر : 31187
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
بازدید مدیران کل بازرسی و راه و شهرسازی گیلان از پروژه‌های راه اصلی سراوان – سنگر – سیاهکل
مدیران‌کل بازرسی و راه و شهرسازی استان گیلان از پروژه‌های راه اصلی سراوان - سنگر - سیاهکل و بهسازی و چهار خطه کردن سیاهکل - بازکیاگوراب بازدید کردند.

به گزارش گیل‌نویس، مدیران‌کل بازرسی و راه و شهرسازی استان گیلان از پروژه‌های راه اصلی سراوان – سنگر – سیاهکل و بهسازی و چهار خطه کردن سیاهکل – بازکیاگوراب بازدید کردند.

دکتر احمد آقایی بازرس کل استان و هیئت همراه به اتفاق محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران کل محیط زیست و آب منطقه ای استان از پروژه در دست احداث راه اصلی سراوان _ سنگر_ سیاهکل و بهسازی و چهار خطه کردن سیاهکل_ بازکیاگوراب بازدید کردند.

فلاحتگر مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در حاشیه این بازدید گفت: ۵۰۰ متر باقیمانده این پروژه که به دلیل نبود مصالح بیش از ۶ ماه به ‌کندی پیش می رفت، پس از صدور مجوز برداشت مصالح مجددا آغاز گردید.

وی ضمن تشکر از بازرس کل استان و سایر دستگاهای ذی ربط گیلان که در بحث صدور مجوز حمل مصالح نهایت مساعدت را با این اداره کل داشتند گفت؛ هدف از عملیات اجرایی این راه اصلی را تکمیل محور سنگر -سیاهکل و افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، همچنین تسهیل در تردد و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.

گفتنی است: طول کلی این محور ۲۲.۵ کیلومتر است که به صورت رفت و برگشت به عنوان راه اصلی با عرض ۱۳ متر احداث شده است و ۲۰.۵ کیلومتر از آن طی سالهای گذشته توسط راه و شهرسازی به بهره برداری رسید و از ۲ کیلومتر باقی مانده مسیر، ۱۵۰۰ متر آن در حال حاضر تکمیل و عملیات روسازی ۵۰۰ متر باقیمانده آن که با مشکل تامین مصالح مواجه شده بود با صدور مجوز برداشت مصالح مجددا آغاز بکار کرد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=31187

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها