آیین گرامیداشت روز خبرنگار در رشت برگزار می‌شود - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
0

آیین گرامیداشت روز خبرنگار در رشت برگزار می‌شود

  • کد خبر : 30183
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
آیین گرامیداشت روز خبرنگار در رشت برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : آیین گرامیداشت روز خبرنگار در راستای تکریم جایگاه خبرنگاران و تجلیل از فعالان رسانه‌ای با سخنرانی استاندار گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گیل‌نویس، امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار ، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار همزمان با سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به مناسبت پاسداشت تلاش‌های مجاهدانه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۳۰ : ۹ صبح در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به نقش مهم اهالی رسانه در امید آفرینی و مطالبه‌گری افزود: امید آفرینی برای جامعه و در بین مردم و همچنین مطالبه گری از مدیران و مسئولین کمک می‌کند که روحیه نشاط و پویایی در مردم به ویژه جوانان و نوجوانان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان همواره متعهدانه و دلسوزانه مسائل را تیین و روایت می‌کنند لذا تلاش‌های این قشر زحمتکش همواره قابل تقدیر است ، گفت: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح فردا، ۱۷ مرداد ماه با حضور مسئولین و اصحاب رسانه و سخنرانی استاندار گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: تجلیل از خانواده شهدای خبرنگار و همچنین خانواده خبرنگاران فوت شده، تقدیر از پیشکسوتان و فعالان حوزه رسانه از برنامه‌های محوری آیین گرامیداشت روز خبرنگار در استان گیلان می باشد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=30183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها