بدهکاری ۸۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت به تامین اجتماعی گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
5
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

بدهکاری ۸۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت به تامین اجتماعی گیلان

  • کد خبر : 23922
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
بدهکاری ۸۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت به تامین اجتماعی گیلان
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: شهرداری رشت بدهکارترین کارفرمای استان با قریب به 80 میلیارد تومان دیون معوق است.

به گزارش گیل نویس، «علی حسین نژاد» امروز (پنج‌شنبه، ۲۵ شهریور) در نشستی ضمن قدردانی از تلاش‌های مهندس احمدی شهردار سابق رشت بابت اقدامات و نشست های انجام شده برای تعیین تکلیف دیون این مجموعه که از ماه‌های گذشته آغاز شده بود، پیگیری مهندس بهارمست سرپرست جدید شهرداری رشت را در ادامه این مسیر نوید بخش اراده مسئولین شهرداری برای رفع مشکل دیون چندین ساله به تامین اجتماعی استان برشمرده و با تاکید بر عمومی و غیردولتی بودن این سازمان، حق بیمه ها را اصلی ترین منبع درآمدی برای ارائه تعهدات دانست.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، با بیان اینکه شهرداری رشت بدهکارترین کارفرمای استان با قریب به ۸۰ میلیارد تومان دیون معوق است، افزود: حق بیمه ماهانه کارکنان شهرداری نیز خود رقمی چند میلیارد تومانی است که علیرغم تمامی مشکلات موجود از قبیل تاخیرها یا عدم پرداختها بابت انجام تکالیف قانونی از سوی شهرداری، تامین اجتماعی در تداوم ارائه تعهدات به بیمه شدگان و بازنشستگان مجموعه شهرداری همواره کوشیده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت نکردن بموقع حق بیمه، علاوه بر ایجاد خلل در سوابق کارکنان، ایجاد مشکل در زمان بازنشستگی و … منجر به قطع ارتباط و از دست دادن خدماتی همچون درمان میگردد، اذعان کرد: تلاش شده به منظور صیانت از حقوق زحمتکشان این عرصه توقیفی در ارائه تعهدات صورت نگیرد.

در این نشست شرایط و ضوابط تقسیط دیون، امکان تهاتر بدهی ها با املاک معرفی شده و… برای تعیین تکلیف دیون مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته و پرداخت اقساطی مطالبات تامین اجتماعی مورد توافق طرفین قرار گرفت.

تقویت تعاملات دوسویه و تلاش برای برون رفت از مشکلات ناشی از انباشت بدهی ها و جلوگیری از ایجاد دغدغه برای کارکنان شهرداری از مهمترین مباحث مدیران در این گفتمان کاری بود.

معاون منابع بیمه ای و رئیس اداره اجرائیات تامین اجتماعی گیلان و معاون اداری مالی و ذیحساب شهرداری رشت نیز در این نشست حضور داشتند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=23922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها