فرآیند واکسیناسیون کارمندان گیلان به زودی انجام می‌شود - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
4
فرمانده سپاه قدس گیلان:

فرآیند واکسیناسیون کارمندان گیلان به زودی انجام می‌شود

  • کد خبر : 23280
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
فرآیند واکسیناسیون کارمندان گیلان به زودی انجام می‌شود
فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از کارمندان بانک‌ها و ادارات واکسینه شده و از هفته آینده در صورت تامین واکسن مابقی کارمندان دوز اول را دریافت می‌کنند.

به گزارش گیل نویس، سردار «محمد عبدالله پور» امروز (پنجشنبه، ۴ شهریور)  در نشست با اعضای بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه وظیفه و ماموریت اصلی بسیج کارمندان جذب کارکنان دستگاهای اجرایی به منظور تشکیل ارتش ۱۰ ها میلیونی می باشد، اظهار کرد: مردم از کارمندان انتظار دارند که به آنان خدمات‌رسانی مناسب ارائه دهند و در تحقق این امر نقش بسیج کارمندان بسیار مهم است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تلاش برای اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه گفت: سازمان بسیج کارمندان آموزش عمومی، نظامی، عقیدتی و فرهنگی کارکنان بسیجی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، تلاش در جهت اشاعه فرهنگ اسلامی و حصول به اداره اسلامی، آموزش و انسجام بسیجیان کارمند در جهت ارتقای بینش و بصیرت بسیجیان جذب شده، سازماندهی نیروهای بسیجی ادارات و… را نیز بر عهده دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش بسیج کارمندان در کمک به دولت و ادارات را بسیار مهم دانست و بیان کرد: نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلاب بسیار تاثیرگذار است و لذا این نهاد قادر بوده با اسلامی کردن ادارات و ارائه خدمت بی‌منت به مردم کمک بسبار زیادی به دولت کند.

عبدالله پور با قدردانی از زحمات سازمان بسیج کارمندان در ایام کرونا افزود: این سازمان در طی ایام کرونا همواره پای کار بوده و با ارائه خدمات مناسب و همچنین در تهیه بسته‌های معیشتی، ماسک و مواد ضد عفونی پیش قدم بوده است.

وی با اشاره به انجام واکسیناسیون کارمندان بانک و ادارات گیلان تصریح کرد: کارمندان ادارات و بانک‌ها در خطر ابتلا به کرونا هستند لذا با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از کارمندان بانک‌ها و ادارات واکسینه شده و از هفته آینده در صورت تامین واکسن مابقی کارمندان دوز اول را دریافت می‌کنند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=23280

نوشته‌های مشابه

۰۲مهر
افتتاح سالن ورزشی صالحین در املش
با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان:

افتتاح سالن ورزشی صالحین در املش

۲۵شهریور
نقش زن در شکل گیری جامعه اسلامی بی بدیل است
۲۰شهریور
ششمین دوره همایش نغمه سرایان اهل‌سنت در گیلان برگزار می‌شود
رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور:

ششمین دوره همایش نغمه سرایان اهل‌سنت در گیلان برگزار می‌شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها