رفع محرومیت‌های گیلان نیازمند اقدامات جهادی و انقلابی است - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
4
رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

رفع محرومیت‌های گیلان نیازمند اقدامات جهادی و انقلابی است

  • کد خبر : 22657
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
رفع محرومیت‌های گیلان نیازمند اقدامات جهادی و انقلابی است
رئیس مجمع نمایندگان گیلان، با بیان اینکه محرومیت گیلان در پس حجاب سبز آن پنهان و مستور است گفت: برای رفع محرومیت‌های استان گیلان نیازمند نگاه ویژه مسئولان و اقدامات جهادی و انقلابی هستیم.

به گزارش گیل نویس، حجت‌الاسلام «محمد صفری» امروز (جمعه ۸ مرداد) در آئین بهره‌برداری از مسکن محرومان اظهار داشت: در زمینه محرومیت‌زدایی کارهای خوبی انجام شده و این مجاهدت‌ها تا رسیدن به نقطه مطلوب باید ادامه پیدا کند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه محرومیت‌های عدیده استان در پس حجاب سبز و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آن مستور و پنهان شده است لزوم اتخاذ نگاه ویژه‌ای برای رفع این کمبودها را خواستار شد و عنوان کرد: برای رفع محرومیت‌های استان گیلان نیازمند نگاه ویژه مسئولان و اقدامات جهادی و انقلابی هستیم.

وی ضرورت تغییر نگاه‌ها و نوع سیاست‌گذاری‌ها برای استانی مانند گیلان را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اینکه پتانسیل‌های لازم برای توسعه در این خطه سبز وجود دارد ادامه داد: مردم استان گیلان شایسته بهترین‌ها هستند و با توجه به آمارهای نگران کننده‌ای که وجود دارد می‌طلبد مسئولان هم رویکردی ویژه‌ نسبت به این استان داشته باشند.

صفری، افزایش سهمیه ساخت مسکن محرومان برای استان گیلان را از جمله مواردی که توسط وی مورد پیگیری و رایزنی قرار گرفته است اعلام کرد و گفت: سهمیه در نظر گرفته شده ۲ هزار واحد مسکن محرومان بود که با پیگیری‌هایی که انجام شد و با موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امیدواریم اعتبارات آن تخصیص پیدا کند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در پایان ضمن تقدیر و تشکر از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و زحمات هشت ساله ایشان خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات خوب انجام گرفته، گیلانیان نسبت به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرات خوبی دارند و این خدمات انجام شده مطمئنا در ذهن مردم خوب و ولایتمدار استان خواهد ماند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=22657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها