پرداخت وام قرض الحسنه فوری به كارگران گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
3
همزمان با روز کارگر

پرداخت وام قرض الحسنه فوری به كارگران گیلان

  • کد خبر : 21946
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
پرداخت وام قرض الحسنه فوری به كارگران گیلان
مدیرعامل بانك توسعه تعاون در دیدار با استاندار گیلان از پرداخت 70 فقره وام قرض الحسنه فوری به مبلغ پنج میلیون تومان به كارگران گیلان همزمان با روز كارگر خبر داد.

به گزارش گیل نویس، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در دیدار با حبیب الله مهدیان مدیرعامل بانك توسعه تعاون كشور، به پرداخت ۷۰ فقره وام قرض الحسنه فوری به مبلغ پنج میلیون تومان به كارگران گیلان همزمان با روز كارگر اشاره و اضافه كرد: این تسهیلات به مناسبت روز كارگر از طریق بانك توسعه تعاون پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینكه تسهیلات رونق تولید منابع پایداری نداشت، افزود: برای تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه اگر به موقع پرداخت شود ردیف خوبی در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح كرد: پرداخت تسهیلات از طریق تبصره ۱۸ قانون بودجه به صورتی كه ۵۰ درصد از منابع بانكی و ۵۰ درصد دیگر آن سهم صندوق ملی است كه در صورت تحقق اشتغال به آن یارانه تعلق و از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

وی در مباحث تسهیلات تبصره ۱۸ سازمان برنامه و بودجه ضمن ارائه این پیشنهاد كه یارانه تسهیلات اول به بانك پرداخت شود، افزود: تسهیلات بانك به نسبت یارانه‌ای كه دریافت كرده و به نوعی سود تعدیل شده باشد.

سالاری در خاتمه این دیدار از بانك توسعه تعاون كه در پرداخت تسهیلات بین چهار بانك عامل كشاورزی، پست بانك و صندوق كارآفرینی امید تا به امروز رتبه اول را كسب كرده، تقدیر و تشكر كرد.

گفتنی است، همایش تجلیل از كارگران استان نیز امروز با حضور و سخنرانی حجت الله مهدیان نماینده اعزامی وزیر تعاون ، كار و رفاه اجتماعی به گیلان و مدیرعامل بانك توسعه تعاون كشور در رشت برگزار شد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=21946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها