صندوق بیمه‌ کشاورزی به کمک روستاهای آسیب‌دیده از بارندگی بشتابد - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
7

صندوق بیمه‌ کشاورزی به کمک روستاهای آسیب‌دیده از بارندگی بشتابد

  • کد خبر : 17725
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
صندوق بیمه‌ کشاورزی به کمک روستاهای آسیب‌دیده از بارندگی بشتابد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به بارندگی‌های اخیر و آسیب به برخی اراضی شالیزاری، گفت: بیمه‌های کشاورزی باید از روستاهای آسیب‌دیده سرکشی کرده و ضمن دلداری به آنها در مورد پرداخت خسارت‌ها اقدام کنند.

به گزارش «گیل نویس»، آیت‌الله «رسول فلاحتی» در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به اینکه عید قربان از جمله اعیاد بزرگ و با برکت مسلمانان است، تاکید کرد: عید قربان از ایام‌الله است و هر فرد دوست دارد در این روز مورد آمرزش خداوند قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به دستور حضرت علی(ع) در مورد عید قربان، تصریح کرد: امیرالمؤمنین (ع) تاکید داشتند که در روز عید قربان، خدا را بسیار یاد کرده و توبه و استغفار کنید زیرا خدای متعال توبه کنندگان را پذیرفته و می‌آمرزد.

وی به حضور پرشور مردم گیلان در مراسم عدای عرفه اشاره و خاطرنشان کرد: مردم گیلان دیروز در دعای عرفه با عشق و سوز شرکت کردند و این نشان می‌دهد که مردم به معنویت دینی علاقه‌مند هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه خدا به جامعه‌ای که به معنویت توجه کنند، نگاه ویژه دارد، اظهار کرد:‌ همین دعا و نیایش است که ملت ایران را مورد توجه خداوند قرار داده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به بارندگی‌های اخیر و آسیب به برخی اراضی شالیزاری، افزود: بیمه‌های کشاورزی باید از روستاهای آسیب‌دیده سرکشی کرده و ضمن دلداری به آنها در مورد پرداخت خسارت‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نزاع بین امارات و آل جهود به نفع مردم یمن شده است، گفت: امارات و عربستان مانند لاشخورهای دنیای بشر به جان همدیگر افتاده‌اند و در منطقه خودشان زمین‌گیر شدند.

آیت‌الله فلاحتی به وضعیت مردم کشمیر در شبه‌ قاره هند اشاره و خاطرنشان کرد: کشمیر به ایران کوچک معروف است و درصد بسیاری از مردم این منطقه در مرز پاکستان، شیعه هستند.

‌نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه مردم کشمیر به ملت ایران علاقمند هستند و همواره اخبار ایران اسلامی را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: این منطقه همیشه بین درگیری دو کشور هندوستان و پاکستان قرار گرفته است.

وی اذعان کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران خواستار میانجی‌گری برای برطرف کردن مشکلات مردم کشمیر شده و خدا نکند بلایی که بر سر مردم میانمار آوردند برای ملت کشمیر نیز اتفاق بیفتد.

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=17725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها