درخششی دیگر برای دانش آموزان گیلانی - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
6

درخششی دیگر برای دانش آموزان گیلانی

  • کد خبر : 14959
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸
درخششی دیگر برای دانش آموزان گیلانی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از درخشش دانش آموزان گیلانی در میادین فرهنگی و ورزشی خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی «گیل نویس» ، عبدالله پاکاری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان  از درخشش دانش آموزان این استان در میادین فرهنگی و ورزشی خبر داد و اظهار کرد: در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی نامه ای به یک شهید که به صورت سراسری در سالن سوره حوزه هنری تهران برگزار شد از کبریا فرزانه، مهدیه طوفانی و سیده هانا میر فضلی از گیلان به عنوان نفرات برگزیده تقدیر انجام شد.

وی با بیان  اینکه از سراسر کشور 46 هزار و 24 نامه به دبیرخانه جشنواره ملی نامه ای به یک شهید ارسال شده بود، گفت: نامه ای به یک شهید، اولین جشنواره دانش آموزی سراسری است که به ابتکار و پیشنهاد مرکز روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 22 اسفند ماه «روز بزرگداشت شهدا» طراحی و برگزار شد.

پاکاری هدف از این جشنواره را احیای آرمان های مقدس و والای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تمامی عرصه‌های مجاهدت و ایثار، در میان  دانش آموزان کشور دانست.

وی در ادامه همچنین از درخشش و کسب مدال طلای مبینا نژاد، فرزند جانباز گرانقدر گیلانی در مسابقات آسیایی قزاقستان خبر داد و افزود: این مدال افتخاری دیگر برای استان گیلان و جامعه ایثارگری ما است.

پاکاری، افتخارآفرینی در میادین جهانی را تحقق آرمان های ایثارگران دانست و تصریح کرد:استان گیلان به عنوان یکی از پر استعدادترین استان های کشور در تمامی رشته های تحصیلی و ورزشی و.. است.

 

انتهای پیام / شبستان

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=14959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها