حرکت هوشمندانه مقاومت بیشترین ضربه را به دشمن وارد کرد - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
3

حرکت هوشمندانه مقاومت بیشترین ضربه را به دشمن وارد کرد

  • کد خبر : 14901
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
حرکت هوشمندانه مقاومت بیشترین ضربه را به دشمن وارد کرد

نماینده ولی فقیه در گیلان رزمندگان اسلام را تابع ولایت عنوان کرد و گفت: حرکت هوشمندانه جبهه مقاومت بیشترین ضربه را به دشمن وارد کرده است.

 به گزارش سرویس سیاسی «گیل نویس» ، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر دیروز  در جمع کارکنان لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با قدردانی از فداکاری رزمندگان در جبهه مقاومت اظهار کرد: نیروهای مسلح مایه آبرومندی فرماندهی معظم کل قوا هستند و با وجود رزمندگان امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری انقلابی محسوب می‌شود.

وی به تحولات بین‌الملل اشاره کرد و افزود: با وضعیتی که رئیس جمهور آمریکا در جهان به وجود آورده و رژیم صهیونیستی در کاخ سفید آشیانه کرده، بعید نیست با این فرد بی‌سیاست و بی‌تدبیر در آمریکا جنگ جهانی سوم ایجاد شود.

امام جمعه رشت با تأکید بر حرکت هوشمندانه در برابر دشمن، بیان کرد: امام علی(ع) به مالک اشتر فرمود؛ سپاهیان به منزله دیوار مستحکمی هستند که دور شهر کشیده شدند و اجازه نمی‌دهند وارد خاک کشور شوند بنابراین باید کمترین آسیب را دیده و بیشترین ضربه را به دشمن وارد کنیم.

قربانی، رزمندگان را تابع ولایت خواند و تصریح کرد: رزمندگان به اذن الله حرکت می‌کنند و با حجت به جبهه می‌روند و رزمندگان اسلام نشان دادند به اذن ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند.

وی، مشروعیت اقدام رزمندگان مقاومت را با نظر ولی امر مسلمین عنوان کرد و گفت: برخی می‌گویند از مرزهای کشور باید حفاظت کرد و مقاومت در سوریه به چه منظور است و در پاسخ به این افراد می‌گوییم دشمن و رژیم صهیونیستی می‌خواهند از طریق سوریه به مرزهای ایران اسلامی نزدیک شوند و اگر جلوی آنها گرفته نشود وارد کشور می‌شوند بنابراین ما اسلحه و قدرت داریم اما غرور نداریم و در سایه ولایت گام بر می‌داریم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه بین رزمندگان عراق و سوریه برای مقابله با داعش وحدت ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت باید در کنار مرزهای رژیم صهیونیستی حضور داشته باشد تا در زمان مقتضی آن را نابود کنند.

قربانی، پاسداران انقلاب اسلامی را معتقد به خدا و قیامت ذکر کرد و یادآور شد: پاسداران طبق تعلیمات دینی حرکت می‌کنند و در این راستا اگر فرماندهی مانند حاج قاسم سلیمانی را نداشتیم نمی‌توانستیم تمام تهدیدها را مهار کنیم.

وی با بیان اینکه رزمندگان در زندگی تمام امور را رعایت می‌کنند، اظهار کرد: رزمندگان عزت اسلام هستند و امام(ره) فرمود؛ دست پاسداران را می‌بوسم زیرا فرشتگان دست آنها را می‌بوسند.

انتهای پیام / فارس

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=14901

نوشته‌های مشابه

۲۲شهریور
ورود بیش از ۳۸۲ هزار و ۲۰۰ خودرو به گیلان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

ورود بیش از ۳۸۲ هزار و ۲۰۰ خودرو به گیلان

۱۷شهریور
شرکت ۱۴ هزار گیلانی در پویش نذر خون
مدیر پزشکی انتقال خون گیلان خبر داد:

شرکت ۱۴ هزار گیلانی در پویش نذر خون

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها