مردم به کسانی رأی دهند که اموال بیت‌المال را هدر ندهند - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
6

مردم به کسانی رأی دهند که اموال بیت‌المال را هدر ندهند

  • کد خبر : 14413
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
مردم به کسانی رأی دهند که اموال بیت‌المال را هدر ندهند

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان گفت: مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا به کسانی رأی دهند که اموال بیت‌المال را به هدر ندهند.

  به گزارش سرویس سیاسی «گیل‌نویس» ،  سیدکاظم دلخوش عصر امروز در جمع ناظران، بازرسان، رابطان و مشاوران هیأت عالی نظارت بر انتخابات گیلان با بیان اینکه مشروطیت نظام بر دو پایه بسیار استوار است، اظهار کرد: رهبری دینی و آگاهانه و مردم دو عامل مهم مشروطیت نظام است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ضعف‌های کشورهای دیگر نبود رهبریت دینی است، افزود: اگر امروز ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد و بین کشورهای دیگر سرافراز است، به واسطه وجود رهبری آگاهانه و دینی مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه است.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان حضور مردم در انتخابات را موجب تثبیت نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان یک راهپیمایی کشورما را چند ده میلیونی می‌شمارند و نظاره کرده و تمام دنیا روی حضور مردم ایران در انتخابات برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم گیلان در انتخابات را فراهم کنند، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مهم بوده و تمام چشم‌های دنیا به این حضور دوخته شده است.

دلخوش به بررسی صلاحیت کاندیداها بر اساس اطلاعات و مستندات مراجع چهارگانه ذکر کرد و یادآور شد: باید مردم را آگاه و روشن کنیم که به کسانی رأی دهند از اموال بیت‌المال سوءاستفاده نکنند و بهره درست داشته باشند و منابع را هدر ندهند.

وی با تصریح بر اینکه کار بازرس در انتخابات را کنترل و نظارت دانست و یادآور شد: در انتخابات شوراهای شهر و روستاهای گیلان 15 هزار و 400 نفر ثبت‌نام کردند که آمار رد صلاحیت شده بسیار اندک بوده و در شهرها 4.8 درصد و روستاها نیز 2.4 درصد رد صلاحیت است و از کاندیداها می‌خواهیم خود را به مردم  و برنامه‌ها را عرضه کنند.

انتهای پیام / فارس

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=14413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها