ساختمان مرکزی شهرداری و زیرگذر شهید رجایی رشت افتتاح می‌شود - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
10

ساختمان مرکزی شهرداری و زیرگذر شهید رجایی رشت افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 640
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: ساختمان مرکزی شهرداری و زیرگذر شهید رجایی افتتاح می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی «گیل نویس»، مظفر نیکومنش‌نودهی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت بعد از ظهر امروز (2 آذر) در دیدار با جمعی از جوانان فعال در حوزه فرهنگی مرکز گیلان، اظهار کرد: نیروی جوانی دارای نشاط و پویایی خاصی است که باید قدردان این نعمت باشیم.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، افزود: بسیج دانشگاه تربیت نیروهای پرتوان، مخلص و متخصص برای اداره کشور بوده و تفکر بسیجی راهکار حل مشکلات اداری و اقتصادی در کشور است.

نیکومنش‌نودهی با اشاره به برنامه‌های سه ساله شورای دورچهارم رشت، گفت: راه‌ندازی تالار مطالعات رشت، خانه مشروطه، موزه هنرهای معاصر، مشارکت در کنگره هشت‌هزار شهید سرافراز گیلان از جمله ین برنامه‌ها بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت، تصریح کرد: با تلاش دوساله و با کمک بیش از 50 نفر از اساتید دانشگاه و نخبگان و فرهیختگان، رشت به عنوان نخستین شهر مسلمان جهان شهر خلاق خوراک‌شناسی یونسکو شد.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های شهر رشت در مسیر توسعه و پیشرفت پایدار، یادآور شد: شهر خلاق خوراک‌شناسی یونسکو یک کرسی جهانی برای شهر رشت است.

نیکومنش‌نودهی در ادامه با اشاره به ضرورت جوان‌سازی مدیریت در حوزه شهری، خاطرنشان کرد: بسیاری از پست‌های کلیدی شهرداری رشت توسط مدیران جوان اداره می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه نیازمند تغییر ساختار برای چابک‌سازی مدیری شهری هستیم، افزود: اساسنامه سازمان‌های وابسته به شهرداری رشت در حال تغییر است.

وی با اشاره به 2 پروژه بزرگ درحال احداث در شهر رشت، گفت: پروژه‌های زیرگذر شهید رجایی و ساختمان مرکزی شهرداری رشت در میدان گیل به زودی افتتاح می‌شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها