اعلام آمادگی شهرداری رشت جهت مشارکت در امور فرهنگی و ورزشی با دانشگاه آزاد اسلامی - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
0
عضو شورای اسلامی شهر رشت خبر داد:

اعلام آمادگی شهرداری رشت جهت مشارکت در امور فرهنگی و ورزشی با دانشگاه آزاد اسلامی

  • کد خبر : 31056
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
اعلام آمادگی شهرداری رشت جهت مشارکت در امور فرهنگی و ورزشی با دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی کلان شهر رشت با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دیدار کرد.

به گزارش گیل‌نویس، رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی کلان شهر رشت با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دیدار کرد.

در این دیدار دکتر مجتبی ملکی چوبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن خیرمقدم به دکتر سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی کلان شهر رشت بهمراه دکتر سید مهدی طبایی ، شهردار منطقه ۵ رشت با اشاره به مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در محدوده شهرداری منطقه ۵ رشت، خواستار توجه این شهرداری به رفع مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در محدوده شهری این شهرداری شد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که دانشجویان با آن مواجه هستند مشکل کمبود فضا جهت پارک خودرو خود هستند که با پارک خودرو در کوچه های مجاور دانشگاه مشکلاتی را برای تردد مردم منطقه بوجود آورده که باید در اسرع وقت برای این مسئله چاره ای اندیشید که یکی از راههای رفع این مشکل ایجاد پارکینگ عمومی در اطراف دانشگاه است.

ملکی چوبری ضمن تشکر از پشتیبانی های شهردار منطقه ۵ در خصوص پیگیری روشنایی معابر منطقه اطراف دانشگاه ، افزود: قبلا دانشجویان خصوصا دانشجویان دختر هنگام تاریکی هوا و نبودن روشنایی در معابر تردد با مشکل مواجه می شدند که در حال حاضر قسمت اعظم کمبود نور معابر توسط شهرداری منطقه، برطرف شده است.

همچنین در این نشست دکتر شفیعی نیز ضمن اعلام همکاری شورای شهر رشت جهت رفع مشکلات شهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و مشارکت در امور فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت با دانشگاه آزاد اسلامی اقدام لازم از سوی شهرداری رشت به عمل آید. همچنین مقرر شد علاوه بر بازسازی و مرمت پیاده روی اطراف دانشگاه بدلیل قدمت ، نسبت به ایجاد پیست دوچرخه سواری و پیاده روی سلامت از محل ۲۰ متری سپیدرود بلوار لاکان تا درب ورودی دانشگاه اقدام لازم توسط شهرداری منطقه ۵ به عمل آید.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=31056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها