نصب قریب به ۹۰ درصد انشعابات فروخته شده به متقاضیان از ابتدای سال تا ۱۵ شهریور - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
0
مدیرعامل توزیع برق گیلان خبر داد:

نصب قریب به ۹۰ درصد انشعابات فروخته شده به متقاضیان از ابتدای سال تا ۱۵ شهریور

  • کد خبر : 30636
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
نصب قریب به ۹۰ درصد انشعابات فروخته شده به متقاضیان از ابتدای سال تا ۱۵ شهریور
مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پی گزارش پیشین خود مبنی بر کاهش مدت واگذاری انشعاب برق در استان، از آمار قریب به 90 درصدی نصب کنتور و انشعابات برق فروخته شده به مشترکین خبر داد.

به گزارش گیل‌نویس،مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پی گزارش پیشین خود مبنی بر کاهش مدت واگذاری انشعاب برق در استان، از آمار قریب به ۹۰ درصدی نصب کنتور و انشعابات برق فروخته شده به مشترکین خبر داد.

صادقی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا ۱۵ شهریور ماه و براساس آمارهای موجود نزد معاونت فروش و خدمات مشترکین این شرکت تعداد ۲۴.۵۵۶ انشعاب برق در استان گیلان به مشترکان فروخته شده که از این مقدار ۲۱.۷۷۹ مورد نصب و واگذاری کامل شده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن تقدیر از فعالیت های کارکنان امورهای اجرایی و معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت، خاطر نشان کرد: تعداد نصب کنتورهای انجام شده نشان دهنده آمار عملکردی قریب به ۹۰ درصدی در این حوزه می باشد.

وی تاکید کرد: در خصوص موارد باقی مانده نیز تاکیدات لازم برای نصب سریع و فوری انشعاب به امورهای اجرایی انجام شده و گاهاً برخی موارد از سوی درخواست کنندگان مانند مشکلات تشکیل پرونده، عدم ارائه استعلامات ذی صلاح، پرداخت نکردن هزینه، عدم آماده سازی مکان و مقدمات نصب و… یا نیاز به اصلاح شبکه در منطقه مورد نظر ممکن است موجب تاخیر در واگذاری انشعاب برق شود.

مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: اضافه کردن اکیپ های نصب لوازم اندازه گیری جهت امورهایی که دارای انباشتگی نصب کنتور هستند در راس اقدامات قرار گرفت و حل معضل ثبت کنتورهای منصوبه در سیتم جامع خدمات مشترکین، ایجاد انبارک ها برای امورهای بهره برداری بصورتی که به مجرد فروش، کنتور در امور مربوطه موجود و آماده نصب باشد، از جمله دیگر اقدامات برای کاهش مدت زمان واگذاری انشعاب برق بوده است.

وی گفت: شارژ انواع کنتور و باز بودن سامانه خرید بطور پیوسته مورد تاکید و پیگیری ویژه قرار گرفته ، به صورتی که صف انتظار خریدکنتور برای مشترکین به صفر رسیده است.

صادقی در پایان گفت: نصب کابل های آلمینیومی با هزینه های بسیار پایین بعنوان جایگزین کابل سرویس های مسی و به حداقل رساندن هزینه های خرید انشعاب بعنوان طرح جدید توزیع برق گیلان با جدیت در دست اقدام می باشد که این مورد نیز ضمن کاهش هزینه ها، زمان واگذاری انشعاب را نیز به طور چشمگیری کاهش می دهد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=30636

نوشته‌های مشابه

۲۶شهریور
احداث بالغ بر ۵۵۰ کیلومتر شبکه با کابل خودنگهدار در استان گیلان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان خبر داد

احداث بالغ بر ۵۵۰ کیلومتر شبکه با کابل خودنگهدار در استان گیلان

۲۶شهریور
ساخت بیش از ۴۵ هزار واحد مسکن ملی در گیلان
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد

ساخت بیش از ۴۵ هزار واحد مسکن ملی در گیلان

۲۵شهریور
آزادی فلسطین از محور مقاومت و جمهوری اسلامی می‌گذرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها