برگزاری مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگر در گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
2
مدیرکل بنیاد شهید گیلان خبر داد

برگزاری مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگر در گیلان

  • کد خبر : 30590
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
برگزاری مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگر در گیلان
مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگر طی روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریورماه خبر داد و گفت: تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک جهاد فرهنگی است.

به گزارش گیل‌نویس، محمدرضا داوطلب، از برگزاری سی وششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در شهریورماه و مرحله استانی در آذرماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رشته های قرائت، ترتیل و تحقیق، حفظ پنج، ۱۰ و ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن، تفسیر و مفاهیم برگزار می شود، تصریح کرد: تاکنون ۱۷۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند و لذا علاقمندان می توانند از طریق سایت نوید شاهد گیلان به نشانی http://gilan.navideshahed.com ثبت نام کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ۲۴ و ۲۵ شهریورماه را زمان برگزاری مسابقات دانست و عنوان کرد: این دوره از مسابقات شامل خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، همسران و فرزندان ۱۲ سال به بالاست.

داوطلب گیلان را دارای ۱۸۸ شهید حافظ و قاری دانست دانست و متذکر شد: هدف از برگزاری مسابقات قرآن ‌کریم انس بیشتر خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با قرآن‌ کریم است.

وی با اشاره به رتبه دوم گیلان در سی وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم شاهد و ایثارگر، اضافه کرد: تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک جهاد فرهنگی است و لذا باید هرچه در توان داریم به کار بگیریم تا بتوانیم تا حدودی دین خود را به آنان ادا کنیم.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=30590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها