اصلاح قانون نظام صنفی؛ عضویت بسیج اصناف در کمیته تطبیق هیات مدیره - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
0

اصلاح قانون نظام صنفی؛ عضویت بسیج اصناف در کمیته تطبیق هیات مدیره

  • کد خبر : 30510
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
اصلاح قانون نظام صنفی؛ عضویت بسیج اصناف در کمیته تطبیق هیات مدیره
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه اصناف و بازار پای کار نظام و انقلاب از همیشه بوده است، گفت: عضویت بسیج اصناف در کمیته تطبیق شرایط هیات مدیره است که در قانون نظام صنفی اصلاح شده است.

به گزارش گیل‌نویس، سرهنگ پاسدار رحمت صاحب مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه قدس استان گیلان با اشاره به سالروز شهادت شهید حاج مهدی عراقی مصادف با روز اربعین اظهار کرد: شهید عراقی از یاران نزدیک و صدیق حضرت امام(ره) که با عنوان شهید ترور روز شهادتش روز بسیج اصناف نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه بسیج اصناف مانند اقشار مختلف بسیج وظیفه جذب، سازماندهی و آموزش جمعیت هدف اصناف و بازار را برعهده دارد گفت: بسیج اصناف با ایجاد پایگاه های مقاومت تخصصی در اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی و پایگاه سرزمینی در سطح بازارچه در حال فعالیت است.

سرهنگ صاحب از آموزش فقه و بازار ویژه اصناف گفت و ادامه داد: آموزش فقه و بازار به مدت ۶ ساعت به صورت حضوری به متقاضیان دریافت و تمدید پروانه کسب و تمدید ارائه می شود.

وی از اصلاح یکی از موضوعات قانون نظام صنفی نیز خبرداد و افزود: عضویت بسیج اصناف در کمیته تطبیق شرایط برای هیات مدیره در راستای ارائه کمک به بسیج اصناف از قانون اصلاح نظام صنفی است.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه قدس استان گیلان با اذعان به اینکه در کنار تعامل و همکاری دستگاه ها خدمات خوب به مردم ارائه می.شود گفت: اتاق‌های اصناف و اتحادیه صنفی ، سازمان صمت، جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق های اصناف و مجموعه های صنفی تعامل و همکاری با بسیج اصناف دارند.

سرهنگ صاحب اصناف و بازار را همراه همیشگی نظام و انقلاب دانست و اظهارکرد: حضرت امام (ره)فرمودند :« اگر بازارهای همراهی نمی کردند انقلاب به پیروزی نمی رسید».

وی پشتیبانی از جنگ هشت ساله دفاع مقدس ، حضور در حوادث غیر مترقبه چون سیل ، زلزله کرونا و…. برشمرد و اضافه کرد: بسیج بازار و اصناف در طرح‌های مختلف چون مسکن محرومین، بسته معیشتی در ایام مختلف سال، اهدای لوازم کمک آموزشی در آستانه ماه مهر و اواسط و… همیشه در میدان است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=30510

نوشته‌های مشابه

۱۶مهر
برخورد تمام قد با مدیران رانتی در گیلان
بازرس کل استان گیلان مطرح کرد:

برخورد تمام قد با مدیران رانتی در گیلان

۱۶مهر
پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد:

پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها