خدمت‌رسانی به ۱۳۷ هزار نفر از ایثارگران گیلان / ارائه تجهیزات پزشکی؛ خبر خوب مدیرکل برای خانواده‌های شهدا - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
0
مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

خدمت‌رسانی به ۱۳۷ هزار نفر از ایثارگران گیلان / ارائه تجهیزات پزشکی؛ خبر خوب مدیرکل برای خانواده‌های شهدا

  • کد خبر : 30336
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
خدمت‌رسانی به ۱۳۷ هزار نفر از ایثارگران گیلان / ارائه تجهیزات پزشکی؛ خبر خوب مدیرکل برای خانواده‌های شهدا
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خانواده‌های شهدایی که به اقلامی مانند تشک طبی، ویلچر و... نیاز دارند، می‌توانند با مراجعه این اقلام را از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت کنند، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به یک جامعه ۱۳۷ هزار نفری از ایثارگران خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش گیل‌نویس، محمدرضا داوطلب امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران که در حسینیه ایثار و شهادت رشت برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران صاحبان فکر و اندیشه و قلم هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید خبرنگاران را از خودشان بدانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه استان گیلان ۸۰۰۰ شهید و ۲۳ هزار جانباز و ۲۷۰۰ آزاده را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به یک جامعه ۱۳۷ هزار نفری از ایثارگران خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ۳۷ درصد ایثارگران استان شهری و ۶۳ درصد روستایی هستند، خاطرنشان کرد: قریب به ۳ درصد از جمعیت استان گیلان را ایثارگران تشکیل می‌دهند.

وی افزود: از ساعت ۹:۳۰ فردا، ۲۵ مردادماه اجلاسیه شهدای غریب اسارت استان گیلان در گلزار شهدای رشت برگزار خواهیم شد.

داوطلب با اشاره به سهم ۲۵ درصدی فرزندان شاهد و ایثارگر در استخدام دستگاه‌ها، تصریح کرد: ۵۲۰۰ نفر بیکار در حوزه ایثارگران داریم که البته مجوز جذب تمامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد را دریافت کردیم و منتظر همکاری دستگاه‌ها هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه در آستانه دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان گیلان قرار داریم، ابراز کرد: این کنگره با ۱۷ اجلاسیه شهرستانی، هشت نمایش میدانی «شب شیدایی» و هشت اجلاسیه پایانی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود و لذا خواستار پرداخت ویژه رسانه‌ها به این رویداد بزرگ فرهنگی – معنوی هستیم.

وی در پایان افزود: خانواده‌های شهدایی که به اقلامی مانند تشک طبی، ویلچر و… نیاز دارند، می‌توانند با مراجعه این اقلام را از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت کنند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=30336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها