کاهش مدت زمان واگذاری انشعاب برق در گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
0

کاهش مدت زمان واگذاری انشعاب برق در گیلان

  • کد خبر : 30303
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
کاهش مدت زمان واگذاری انشعاب برق در گیلان
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی گزارشی به تشریح اقدامات صورت گرفته برای کاهش مدت زمان واگذاری انشعاب برق در تعرفه های مختلف پرداخت.

به گزارش گیل‌نویس، مسعود صادقی خمامی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی گزارشی به تشریح اقدامات صورت گرفته برای کاهش مدت زمان واگذاری انشعاب برق در تعرفه های مختلف پرداخت.

وی تاکید کرد: با توجه رونق ساخت و ساز در استان و با توجه به نیاز موجود برای خرید انشعاب جدید برق، از ابتدای سال با تامین تجهیزات لازم و با تلاش همکاران حوزه معاونت فروش و خدمات مشترکین؛ شاهد کاهش مدت زمان واگذاری انشعاب در کل استان نسبت به گذشته هستیم.

مدیر عامل توزیع برق گیلان گفت: بخش عمده فرایند نصب کنتور بر عهده شرکت های کنتور ساز و تامین کننده های آن است و مشترکان طی سالیان اخیر مبلغ لوازم اندازه گیری( کنتور ) را در وجه این واحدهای تولیدی واریز و پس از تامین آنها در صف نصب از سوی شرکت های توزیع برق قرار می گیرند.

صادقی گفت: با توجه به فراهم شدن امکان واگذاری انشعاب در سال ۱۴۰۲ به اقامتگاه های فاقد پروانه از جمله واحد های نسقی در گیلان، تلاش کردیم که از انباشت درخواست ها تا حد زیادی جلوگیری کنیم و نصب انشعابات بدون وقفه انجام پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: اضافه کردن اکیپ های نصب لوازم اندازه گیری جهت امورهایی که دارای انباشتگی نصب کنتور هستند در راس اقدامات قرار گرفت.

مدیر عامل توزیع برق گیلان تصریح کرد:حل معضل ثبت کنتورهای منصوبه در سیتم جامع خدمات مشترکین، ایجاد انبارکها جهت امورهای بهره برداری بصورتی که به مجرد فروش کنتور در امور مربوطه موجود و آماده نصب باشد، از جمله دیگر اقدامات برای کاهش مدت زمان واگذاری انشعاب برق بوده است.

صادقی گفت: شارژ انواع کنتور و باز بودن سامانه خرید بطور پیوسته مورد تاکید و پیگیری ویژه قرار گرفته ، به صورتی که صف انتظار خریدکنتور برای مشترکین به صفر رسیده است.

وی در پایان گفت: نصب کابل های آلمینیومی با هزینه های بسیار پایین بعنوان جایگزین کابل سرویس های مسی و به حداقل رساندن هزینه های خرید انشعاب بعنوان طرح جدید توزیع برق گیلان با جدیت در دست اقدام می باشد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=30303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها