اجلاسیه شهدای غریب اسارت استان گیلان برگزار می‌شود - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
1

اجلاسیه شهدای غریب اسارت استان گیلان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 30268
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
اجلاسیه شهدای غریب اسارت استان گیلان برگزار می‌شود
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اعلام کرد: اجلاسیه شهدای غریب اسارت استان گیلان در روز پنجشنبه، ۲۵مرداد در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

به گزارش‌ گیل‌نویس، محمدرضا داوطلب مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برگزاری اجلاسیه شهدای غریب استان خبر داد و گفت: این مراسم در راستای برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان، در روز پنجشنبه ۲۵مرداد ساعت ۹:۳۰ با سخنرانی حضرت آیت‌ الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و با مداحی حاج مسعود عارفی در گلزار شهدای رشت برگزار می‌گردد.

وی در ادامه افزود: این کنگره به جهت معرفی زوایای دیگری از حماسه‌ها و استقامت‌های دوران دفاع مقدس و اهمیت و ارج نهادن به شهدای غریب برگزار می‌شود.

داوطلب با اشاره به اینکه این مراسم در روز پنجشنبه، ۲۵مرداد در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود، گفت: این مراسم با محوریت بزرگداشت چهل و دو شهید اسارت استان گیلان که به دلیل شکنجه‌ها و زخم‌های دوران اسارت به شهادت رسیدند برگزار خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در ادامه افزود: امیدواریم ملالت‌های دوران اسارت آزادگان و شهدای در غربت در قالب این برنامه‌ها به نسل جدید جامعه انتقال داده شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=30268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها