نشست رئیس دانشگاه گیلان و مدیران دانشگاه با فرماندار و مدیران شهرستان رودسر - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
0
در راستای حل مشکلات دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان/

نشست رئیس دانشگاه گیلان و مدیران دانشگاه با فرماندار و مدیران شهرستان رودسر

  • کد خبر : 30248
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
نشست رئیس دانشگاه گیلان و مدیران دانشگاه با فرماندار و مدیران شهرستان رودسر
در راستای بازدیدهای چند ماه اخیر رئیس دانشگاه گیلان از دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان و بررسی مشکلات و مسائل این دانشکده، نشست هماهنگی برای رفع مشکلات موجود با حضور رئیس دانشگاه گیلان و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه با فرماندار و مدیران شهرستان رودسر برگزار شد.

به گزارش گیل‌نویس، در راستای بازدیدهای چند ماه اخیر رئیس دانشگاه گیلان از دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان و بررسی مشکلات و مسائل این دانشکده، نشست هماهنگی برای رفع مشکلات موجود با حضور رئیس دانشگاه گیلان و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه با فرماندار و مدیران شهرستان رودسر برگزار شد.

دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه گیلان در این نشست با اشاره به دلیل راه اندازی این دانشکده در شرق گیلان و ظرفیت های این دانشکده برای منطقه و استان گفت: افق ما برای این دانشکده در آینده، تبدیل شدن آن به یک دانشگاه صنعتی است که امیدواریم با حمایت های استانداری و فرمانداری شهرستان رودسر این امر محقق شود.

دکتر دوستار گفت: با رفع مشکلات موجود می خواهیم شرایط تحصیل و فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی بهتر را برای دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارمندان این دانشکده فراهم کنیم.

محمد حیدری فرماندار شهرستان رودسر هم در این نشست با بیان اینکه این دانشکده نیازمند توجه ویژه است گفت: ما باید تلاش کنیم ردیف بودجه مستقلی که برای این دانشکده وجود داشت را مجدد احیا کنیم.

فرماندار شهرستان رودسر همچنین خواهان برنامه ریزی برای افزایش جمعیت دانشجویی، پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و تجهیز کارگاه های این دانشکده شد.

شایان ذکر است در این نشست هر یک از مدیران نیز به بیان نظرها و دیدگاهای خود در راستای بهبود وضعیت موجود دانشکده مذکور پرداختند و تصمیماتی در ارتباط با تدوین برنامه چشم انداز پنج ساله دانشکده، تجهیز محیط های کارگاهی و آزمایشگاهی، خوابگاه‌های دختران و پسران، تعمیرات ساختمان دانشکده و … اتخاذ شد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=30248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها