از اعزام ۳۰ خبرنگار گیلانی به پیاده‌روی اربعین تا استقرار موکب رسانه‌ای در مرز مهران - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
0
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان خبر داد؛

از اعزام ۳۰ خبرنگار گیلانی به پیاده‌روی اربعین تا استقرار موکب رسانه‌ای در مرز مهران

  • کد خبر : 30031
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
از اعزام ۳۰ خبرنگار گیلانی به پیاده‌روی اربعین تا استقرار موکب رسانه‌ای در مرز مهران
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان به تشریح برنامه‌های این سازمان در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: اعزام ۳۰ نفر از خبرنگاران استان به پیاده روی اربعین و استقرار موکب رسانه‌ای در مرز مهران از جمله این برنامه‌ها است.

به گزارش گیل نویس و به نقل از خبرگزاری اهل بیت(ع)؛ سرهنگ «مهدی پارسا» امروز پنجشنبه، ۴ خرداد ۱۴۰۳ در نشست هم اندیشی ستاد اربعین گیلان با جمعی از مدیران رسانه که در استانداری گیلان برگزار شد، با اشاره به اهمیت کنگره بزرگ اربعین در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: با تمهیداتی که بین کشورهای اسلامی صورت گرفت حضور همایش بزرگ انسانی اربعین پررنگ‌تر از گذشته شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اعزام ۲۰ خبرنگار به اربعین اضافه کرد: در سال گذشته ۱۲ هزار اثر رسانه‌ای در سفر اربعین از سوی خبرنگاران اعزامی گیلان به کربلا صورت گرفت.

وی با اشاره به برگزاری شهدای رسانه در کربلا بیان کرد: نقش رسانه و خبرنگاران در انتقال پیام عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام کم نظیر است.

پارسا از برگزاری پویش رسانه‌ای «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» در گیلان خبر داد و افزود: پویش رسانه‌ای «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» ویژه اصحاب رسانه در راستای معرفی فرهنگ عاشورایی و ترویج آئین‌ها و سنت‌های دینی، مذهبی و بومی در حال اجرا است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای اربعین در کشور خبر داد و گفت: جشنواره رسانه‌ای اربعین در برش استانی هم در قالب‌ها و محورهای مختلف در گیلان برگزار می‌شود.

وی از اعزام ۳۰ نفر از خبرنگاران استان به پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری جلسه مشترک سازمان بسیج رسانه استان و ستاد اربعین استانداری، اعــــزام خبرنگاران به اربعین در راستای تولیدات رسانه‌ای همایش بین المللی اربعین صورت می‌گیرد.

پارسا از استقرار موکب رسانه‌ای در مرز مهران خبر داد و افزود: این موکب برای ساماندهی و هماهنگی بیشتر اصحاب رسانه و خبرنگاران و همچنین پوشش بهتر اخبار در مرز مهران مستقر می‌شود.

*خبرنگاران گیلانی در اربعین، روایتگران حماسه حسینی(ع) می‌شوند

«محمد احمدی ادیب» امروز پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اربعین رویداد تمدن‌ساز است، اظهار کرد: این اجتماع بزرگ، وحدت و پیوند شیعیان جهان و دوستداران اباعبدالله‌الحسین(ع) است.

جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین استان گیلان با اشاره به اینکه اربعین امسال با شعار «کربلا طریق الاقصی» برگزار می‌شود، افزود: موضوع غزه و اتفاقاتی که برای مردم مظلوم فلسطین اتفاق می‌افتد باید در پیاده‌روی اربعین امسال پرداخته شود.

وی تصریح کرد: به منظور انعکاس بیشتر و بهتر از برنامه های اربعین موسسه فرهنگی برای تولیدات رسانه‌ای ستاد اربعین و بسترهای فضای مجازی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به  اعزام ۳۰ خبرنگار از مرکز استان، گفت: خبرنگاران اعزامی در ۶ گروه ۵ نفره اعم از خبرنگاران، عکاسان خبری، فعالان فضای مجازی اعزام می شوند.

احمدی ادیب اضافه کرد: طی مکاتبات قبل فرمانداران شهرستان‌ها قرار شده که یک خبرنگار فعال از شهرستان جهت پوشش رسانه‌ای اعزام شود.

جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین استان گیلان از توزیع سیم کارت دائمی با اینترنت ویژه خبرنگاران و اینترنت بین‌المللی برای فعالیت رسانه‌ای حاضر در مراسم خبر داد.

وی  با  بیان اینکه انسجام در اربعین دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوارتر می‌کند، گفت: برنامه‌ریزی فرهنگی در سطح استان  با موضوع اربعین، برگزاری جشنواره آثار اربعین، قرارگاه رسانه‌ای در شهرستان برای انعکاس فعالیت‌ها و عملکردهای رسانه‌ای اربعین از برنامه‌های ستاد اربعین است.

احمدی ادیب، مردمی برگزار شدن مراسم پیاده‌روی اربعین را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم در نظر است مراسم اربعینی دلنشین، ارزان و ایمن برگزار شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=30031

نوشته‌های مشابه

۰۴شهریور
جاماندگان پیاده‌روی اربعین با عشق و اشک در رشت گردهم آمدند
۰۳شهریور
ساعات فعالیت مراکز انتقال خون استان گیلان در اربعین حسینی
مدیر دفتر برنامه‌ریزی، جذب و نگهداری انتقال خون گیلان:

ساعات فعالیت مراکز انتقال خون استان گیلان در اربعین حسینی

۰۳شهریور
برپایی ۲۴ ایستگاه صلواتی و توزیع ۱۰ هزار پرس غذای نذری در اربعین حسینی
آستانه اشرفیه میزبان بزرگترین تجمع اربعین گیلان؛

برپایی ۲۴ ایستگاه صلواتی و توزیع ۱۰ هزار پرس غذای نذری در اربعین حسینی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها