شبکه نسیم و آقای میرشکاک از مردم گیلان عذرخواهی کنند | پایگاه اطلاع رسانی گیل نویس
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
4

شبکه نسیم و آقای میرشکاک از مردم گیلان عذرخواهی کنند

  • کد خبر : 29773
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
شبکه نسیم و آقای میرشکاک از مردم گیلان عذرخواهی کنند
نسبت دادن آن واژه ناپسند که در حرف های آقای میرشکاک بوده که مردم برای آن عمل زشت به شمال می‌روند حرفی بس ناپسند و بی ادبیست، بنابراین قبل از عذر خواهی ایشان، شایسته است که مدیر محترم شبکه نسیم، و تهیه کنندگان برنامه که در تدوین، بی توجه بودند از محضر مردم مومن خطه شمال عذر خواهی کنند.

گیل‌نویس | حجت‌الاسلام سید حسین گلمیرزاده، رئیس شورای فرهنگی سادات استان گیلان در خصوص اظهارات میرشکاک در برنامه برمودا مورخ ۷ اسفند ۱۴۰۲ یادداشتی به تحریریه پایگاه خبری گیل‌نویس ارسال کرده است که در ادامه متن کامل آن منتشر شده است.

 

سلام علیکم.

استان ولایت مدار گیلان موقعیتی ممتاز نه فقط از لحاظ اقلیمی و جغرافیایی بلکه از لحاظ تاریخی و انسانی دارد ولکن هرچه در این سرزمین پاک و حاصلخیز دقت نماییم نشانه های از عظمت و بزرگی را در آن مشاهده می‌کنیم لازم است جهت تنویر افکار عمومی، گرچه فرهیختگان جامعه به درستی می دانند ولیکن جهت توجه آن عدیده از افرادی که بدون اطلاع و برخی متاسفانه با غرض و مرض در خصوص خطه غیور شمال حرف‌های می‌گویند باید تاکید کنم که بدانند. استان گیلان، سرزمین نابغه پرور است و در همه‌ی اوقات دارای فقیهان، فیلسوفان، عالمان، شاعران و ادیبان اثر گذار از قرون دوم و سوم داشته و دارد. بنابراین نسبت دادن آن واژه ناپسند که در حرف های آقای میرشکاک بوده که مردم برای آن عمل زشت به شمال می‌روند حرفی بس ناپسند و بی ادبیست، بنابراین قبل از عذر خواهی ایشان، شایسته است که مدیر محترم شبکه نسیم، و تهیه کنندگان برنامه که در تدوین، بی توجه بودند از محضر مردم مومن خطه شمال عذر خواهی کنند. و جهت جبران آن از ویژگی‌های ممتاز مردم غیور، مبارزه و محب أهل بیت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله‌وسلم، تهیه و پخش کنند.

 

سید حسین گلمیرزاده

رئیس شورای فرهنگی سادات استان گیلان

 

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=29773
  • نویسنده : حجت‌الاسلام سید حسین گلمیرزاده
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

*

code

برچسب‌ها