قهرمانی تیم فوتسال جانبازان گیلان در مسابقات کشور در دومین سال پیاپی - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
7

قهرمانی تیم فوتسال جانبازان گیلان در مسابقات کشور در دومین سال پیاپی

  • کد خبر : 29590
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
قهرمانی تیم فوتسال جانبازان گیلان در مسابقات کشور در دومین سال پیاپی
تيم فوتسال جانبازان استان گیلان دقایقی پیش با نتيجه 1 بر 0 در فينال تیم قدرتمند جانبازان استان خوزستان را شكست داد و قهرمان ایران شد.

به گزارش «گیل‌نویس»، تیم فوتسال جانبازان استان گیلان دقایقی پیش با نتیجه ۱ بر ۰ در فینال تیم قدرتمند جانبازان استان خوزستان را شکست داد و قهرمان ایران شد.
در پی این رویداد و دستاورد مهم ورزشی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با ارسال پیامی این افتخارآفرینی را تبریک گفت.

متن پیام محمدرضا داوطلب بدین شرح است:
افتخارآفرینی تیم فوتسال جانبازان استان گیلان برای دومین سال پیاپی در مسابقات کشوری و کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را می‌ستاییم و صمیمانه تبریک می‌گوییم.

امروز جانباز در صحنه فرهنگ و ورزش جامعه حضور یافته تا مشعل فروزان ارزش های الهی  را مشتعل تر نماید. آنان ایستاده اند تا نام و یاد و فرهنگ شهیدان را زنده نگاه دارند. ایستاده اند تا درس امید و ایمان و اراده به جامعه داده، به آن ها شور و نشاط بخشند و با خلق آثار و حماسه ارزشمند خویش، در جامعه تحول و دگرگونی اجتماعی و ورزشی ایجاد کرده و جان و روح مخاطب را جلوه روشنایی دهند.

این عزیزان قهرمان،با رشادت و غیرت خویش توانایی‌هایشان را نمایان کرده‌اند تا همگان باور کنند هیچ عامل و دلیلی نمی‌تواند مانع کسب موفقیت در عرصه‌های زندگی و یا فعالیت‌های ورزشی باشد و می‌توان با انگیزه و امید،قله‌های افتخار را فتح کرد.

ضمن تبریک و اظهار خوشحالی از دستاورد این عزیزان در مسابقات کشوری موفقیت آنان را در تمامی عرصه های زندگی از خداوند متعال مسئلت می کنیم.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=29590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها