رونمایی از پوستر سومین رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» در رشت - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
4

رونمایی از پوستر سومین رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» در رشت

  • کد خبر : 29415
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
رونمایی از پوستر سومین رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» در رشت
پوستر سومین رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار عصر روز چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ در خانه تاریخی روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی در رشت با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رونمایی شد.

به گزارش «گیل‌نویس»، پوستر سومین رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار عصر روز چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ در خانه تاریخی روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی در رشت با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رونمایی شد.

محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در این مراسم گفت : جشنواره سردار تا سردار با زحمات و تلاش شبانه روزی و اتاق فکر و اندیشه جمعی صورت گرفته که منجر به این رویداد شده است و از همه دست اندرکاران برای برگزاری این رویداد تقدیر و تشکر می کنم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما استان اولین ها هستیم تصریح کرد: انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) منبعث قیام میرزا کوچک است و روحانی شهید میرزا کوچک همه جا نام ایران را میبرد و با سه جبهه روس ها و انگلیسی ها و رضاخان و ایادی داخلی آن در حال مبارزه بود و این یک کار بزرگی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان افزود : اولین مبارزه به نام جمهوری و به نام اسلام از ۱۲۹۴ و قیام میرزا کوچک جنگلی شکل گرفت و اولین شهید انقلاب اسلامی سید یونس رودباری بود و این افتخار گیلانی هاست و حضرت امام (ره) فرمودند سید یونس را از فرزندانم بیشتر دوست دارم.

وی در ادامه تاکید کرد: خواهشی که از صاحبان قلم و اندیشه دارم این است که به عنوان سفیران صادق جمهوری اسلامی ایران با رسانه خود رویداد سردار تا سردار را جهانی کنید.

داوطلب با اشاره به اینکه کار اصحاب رسانه جهانی است اظهار داشت: شما اصحاب رسانه جبهه جهانی را قلم می زنید و انشالله جشنواره سردار تا سردار از روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی تا سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور همه استانها ملی شود.

وی گفت: امیدواریم شما اصحاب رسانه کمک کنید و این رویداد را در فکر جوانان ببرید و انتظار داریم رسانه ها امروز این گنجینه های شخصیتی را رواج بدهند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=29415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها