سوداگران مرگ در رودبار غافلگیر شدند - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
5
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان:

سوداگران مرگ در رودبار غافلگیر شدند

  • کد خبر : 29070
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۵
سوداگران مرگ در رودبار غافلگیر شدند
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگيري 2 سوداگر مرگ و كشف بیش از 44 كيلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش «گیل‌نویس»،‌ سرهنگ “علی احمدپور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مواد مخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و اقدامات فنی صورت گرفته با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) صحت موضوع برای پلیس محرز و مشخص شد، متهم مورد نظر در حال انتقال مواد مخدر به گیلان است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از تحت نظر قرار دادن محورهای مواصلاتی و شناسایی خودرو پژو ۴۰۵ متهم در شهرستان رودبار خبر داد و گفت: این خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۴۲ کیلو و ۷۶۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک و ۵۰۰ گرم ماده روان‌گردان شیشه و یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف شد.

این مقام انتظامی به دستگیری متهم ۴۵ ساله و همدست ۳۸ ساله‌اش اشاره کرد و بیان داشت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ احمدپور در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای خدمت‌گزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها، گام بر‌می‌دارد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=29070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها