عزت و اقتدار کشور مرهون خون شهداست/شاهد جهانی شدن پیام انقلاب اسلامی هستیم - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
4
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

عزت و اقتدار کشور مرهون خون شهداست/شاهد جهانی شدن پیام انقلاب اسلامی هستیم

  • کد خبر : 28923
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
عزت و اقتدار کشور مرهون خون شهداست/شاهد جهانی شدن پیام انقلاب اسلامی هستیم
محمدرضا داوطلب در حاشیه کارگاه آموزشی مهارتی سخنوری و روایتگری پیام آوران ایثار گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا،اظهار کرد:امروز وظیفه داریم که یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم.

به گزارش «گیل‌نویس»، محمدرضا داوطلب با اشاره به مطالبه رهبر انقلاب مبنی بر جهاد تبیین،افزود:مایه افتخار ماست که دنیای اسلام گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به تقدیم هشت هزار شهید در راه اسلام و انقلاب و کشور از این خطه،تصریح کرد:عزت و اقتدار کشور مرهون خون شهداست و شاهد جهانی شدن پیام انقلاب اسلامی هستیم.

داوطلب با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند و هرگز خونشان به هدر نمی رود،اضافه کرد:اگرچه با مشکلاتی مواجه هستیم،اما باید با تلاش شبانه روزی در راه پیشرفت و تعالی کشور و نظام اسلامی گام برداریم و جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به حرکت زیبا،ماندگار و اثرگذار تشکل پیام آوران ایثار در برگزاری کارگاه های روایتگری، ادامه داد:امروز دشمنان دهه هشتادی ها و دهه نودی های ما را نشانه گرفته اند و باید آنان را با واقعیت های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا کنیم.

مدیرکل بنیاد گیلان با بیان اینکه جغرافیای ایران امن ترین منطقه در جهان است و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی ما توطئه ها را در مرزها خنثی می کنند،یادآور شد:دشمنان برای دو قشر جوانان و بانوان برنامه ریزی کرده اند و لذا باید تبیین و روشنگری را در مدارس و دانشگاه ها دنبال کنیم.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=28923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها