افزایش ۲۴ درصدی کشف مواد مخدر در گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
5
جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

افزایش ۲۴ درصدی کشف مواد مخدر در گیلان

  • کد خبر : 28415
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۲
افزایش ۲۴ درصدی کشف مواد مخدر در گیلان
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: بیش از ۲ تن و ۶۵۰ کیلوگرم موادمخدر در گیلان کشف شده و این رقم نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش «گیل‌نویس»، سردار “حسین حسن‌پور” در دیدار با امام جمعه شهر رودسر، استان گیلان را بستر مناسبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به لحاظ برخورداری از مردمانی فهیم، ولایی و مقید به اصول و ارزش های انقلاب برشمرد و اظهار داشت: برخورد با هنجارشکنی‌ها یکی از مطالبات مردم این استان از پلیس است.

وی به موضوع‌های اولویت‌دار در برخورد با جرائم، خصوصا رسیدگی به سرقت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه چه در سطح استان و چه در شهرستان‌ها انجام گرفته و در این مسئله بیش از ۱۹ دستگاه نقش دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به طرح اجرای امنیت محله محور بیان داشت: امنیت یک محصول جمعی است که آحاد مردم در آن نقش دارند و در این خصوص باید از ظرفیت مساجد، پایگاه‌های بسیج و شوراها استفاده کرد.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه در کشف مواد مخدر در شهرستان رودسر وضعیت مطلوبی دارد و بیش از ۲ تن و ۶۵۰ کیلوگرم موادمخدر در گیلان کشف شده خاطرنشان کرد: این رقم نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد افزایش داشته است.

سردار حسن‌پور با تاکید بر حمایت همه‌جانبه پلیس از فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد و گفت: پلیس با افرادی که با اقدامات هنجارشکنانه، آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین “تقی روحانی” امام جمعه رودسر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات شبانه روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه اذعان داشت: پلیس باید از نیروی‌های مردمی از جمله بسیج و شوراهای محلات برای توسعه نظم و امنیت استفاده کند.

وی کار کارکنان شاغل در فراجا را جهادگونه ارزیابی کرد و افزود: خط مقدم مبارزه با اشرار، جبهه ابتذال و اعتیاد در بخش‌های مختلف فراجا به خوبی دنبال می‌شود.
امام جمعه رودسر با بیان اینکه دشمن از جنگ فیزیکی و درگیری نظامی با کشورمان مأیوس و ناامید شده است، تصریح کرد: دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی به دنبال آسیب زدن به باورهای دینی و سیاسی ملت است.

خطیب جمعه رودسر با بیان اینکه سیاست امروز آمریکایی‌ها، اندلسی کردن ایران است، گفت: اعتیاد، ترویج فرهنگ غربی، اشاعه فساد و بی بندوباری، واگرایی مردم نسبت به باورها، دین، فرهنگ، سنت و تاریخ از اهداف پلید دشمن در جنگ ترکیبی است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=28415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها