یادواره ۱۵۰ شهید بندرانزلی در مناطق عملیاتی غرب برگزار شد - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
3

یادواره ۱۵۰ شهید بندرانزلی در مناطق عملیاتی غرب برگزار شد

  • کد خبر : 28228
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
یادواره ۱۵۰ شهید بندرانزلی در مناطق عملیاتی غرب برگزار شد
اولین یادواره ۱۵۰ شهید والامقام بندرانزلی در مناطق عملیاتی غرب کشور با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار حسن رستگارپناه شامگاه ۲۲ مردادماه در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

به گزارش «گیل‌نویس»، اولین یادواره ۱۵۰ شهید والامقام بندرانزلی در مناطق عملیاتی غرب کشور با تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار حسن رستگارپناه،ششمین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شامگاه، ۲۲ مردادماه در جوار حرم شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

سردار رستگارپناه، فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در این مراسم با بیان اینکه شهروندان انزلی در خطه خونرنگ این شهرستان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه بودند، اظهار کرد: اگر آیینه انقلاب را رقم بزنیم از همه فتنه‌های دشمن در این شهرستان نمونه‌هایی را خواهیم بود ولی دشمن به دلیل پیش‌قراولی مردم شهرستان بندرانزلی در همه آنها شکست خورد.

وی که سابقه حضور طولانی مدت ۱۹۰ ماهه در مناطق کردنشین و مسئولیت‌های متعدد در دهه اول انقلاب را دارد، افزود: عزیزان جوان و غیرتمند و مسلمان این شهرستان و مجموعه این استان در کنار سایر نیروها به مقابله با تجزیه‌طلبان در شمال غرب کشور پرداختند و بیش از ۱۵۰ شهید در شمال غرب و مناطق غربی کشور تقدیم کردند.

سردار رستگار پناه با تأکید بر اینکه این جوانان غیرتمند در دامان پدر و مادری مسلمان و معتقد پرورش یافته بودند،گفت:تا قبل از جنگ تحمیلی حوادث متعددی در ناامنی‌ها و شیطنت‌های دشمنان انقلاب داشتیم که حضور عاشقانه و مخلصانه مردم آنها را نقش بر آب کرد.

فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی ما دارای جوانانی برومند پرتلاش و عالم و آگاه در ابعاد است، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی در درون استحکام لازم را دارد و هم در برون مرزها تأثیرگذار شده و غیرممکن است قدرت‌های بزرگ بخواهند تصمیم بگیرند و وزنه ایران اسلامی را در نظر نگیرند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=28228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها