چهار پروژه عمرانی شهرداری رشت افتتاح شد - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
6
همزمان با دهه مبارک فجر؛

چهار پروژه عمرانی شهرداری رشت افتتاح شد

  • کد خبر : 26454
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
چهار پروژه عمرانی شهرداری رشت افتتاح شد
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، چهار پروژه‌ عمرانی شهرداری رشت در سطح مناطق پنجگانه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گیل نویس، به مناسبت گرامیداشت ایام‌ الله دهه مبارک فجر امروز (پنج‌شنبه، ۲۱ بهمن)‌ پروژه‌های شاخص عمرانی، گردشگری، خدماتی و فرهنگی شهرداری رشت به بهره‌برداری رسید.

 نهاد توسعه محله واقع در محله عینک، فاز دو پارک گیلانه، باغ ژاپنی، فاز دو سالار مشکات، رصد خانه کوشیار گیلانی از جمله پروژه های شهرداری رشت هستند که امروز افتتاح شدند.

پروژه نهاد توسعه محله از پروژه‌های بازآفرینی است که جدا از هزینه‌های زمین و تجهیز ساختمان، ۱۲ میلیارد ریال برای آن اعتبار صرف گردیده است. این پروژه در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع و زیربنایی به میزان ۵۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث گردیده و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، بهره بردار آن است.

فاز دوم پارک گیلانه به مساحت ۴۸۴۸ مترمربع با دارا بودن ۲۴۳۵ مترمربع فضای سبز دیگر پروژه قابل بهره‌برداری شهرداری رشت است که با هزینه‌ای بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال احداث گردیده است.

پروژه باغ ژاپنی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع در بخشی از پارک مفاخر رشت نیز که روند اجرایی آن در دو فاز از تاریخ ۳ تیر سال ۱۴۰۰ آغاز شد، دیگر پروژه شهرداری رشت است که با بهره‌ برداری از آن اهدافی از جمله رونق گردشگری شهر رشت، ایجاد و توسعه پارکهای عمومی و افزایش سرانه فضای سبز محقق می‌شود.

 فاز دو پارک سالار مشکات نیز جزء پنج پروژه عمرانی شهرداری رشت می‌باشد که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است، تکمیل و تجهیز پروژه رصد خانه کوشیار گیلانی با بودجه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، پروژه‌ دیگری است که به زودی افتتاح می‌شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=26454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها