ضرب الاجل ۵ روزه استاندار گیلان به فرمانداران و شهرداران برای ارائه راهکارهای علمی مدیریت پسماند - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
5
در ششمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مطرح شد؛

ضرب الاجل ۵ روزه استاندار گیلان به فرمانداران و شهرداران برای ارائه راهکارهای علمی مدیریت پسماند

  • کد خبر : 26319
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
ضرب الاجل ۵ روزه استاندار گیلان به فرمانداران و شهرداران برای ارائه راهکارهای علمی مدیریت پسماند
استاندار گیلان با بیان اینکه بزرگترین چالش استان که در سفر اخیر رئیس جمهوری نیز مطرح شد، موضوع پسماند است، گفت: جلسه‌ای هفته آینده در زمینه مدیریت عملیاتی پسماند در محل انباشت و دفن زباله سراوان رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گیل نویس، «اسدالله عباسی» عصر روز (یکشنبه، ۸ اسفند) در ششمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان، با اشاره به اینکه تاکنون هیچ اقدام عملی برای حل مشکل پسماند گیلان انجام نشده است، افزود: در جلسه شورای اداری استان در حضور آیت الله دکتر رئیسی این مسئله مهم را به عنوان ابرچالش گیلان عنوان کردم و هم اکنون لازم است اقدام عملی برای حل مشکل پسماند را از شهرستان رشت آغاز کنیم.

وی اظهار کرد: شهر‌های مختلف استان گیلان در زباله غرق شده و در این خصوص فرمانداران و شهرداران را مسوول چهره زشت شهر‌های استان می‌دانم.

استاندار گیلان بیان کرد: مدیریت جهادی و انقلابی باید تحول مثبت در شهر، استان و کشور ایجاد کند، در حالیکه ما از مدیران در زمینه مدیریت پسماند اقدامات جهادی ندیده ایم.

عباسی تاکید کرد: فرمانداران و شهرداران گیلان از امروز تا پایان هفته مهلت دارند اقدامات عملی و برنامه های عملیاتی برای مدیریت مشکل زباله و پسماند را انجام دهند، در غیر این صورت تصمیمات دیگری می‌گیرم.

وی ادامه داد: چطور ممکن است برای حل معضل پسماند در شهرستان لنگرود دستگاهی خریداری شود، ولی یکسال است که در انبار خاک می‌خورد و تاکنون هیچ استفاده‌ای از آن نشده است؟!

استاندار گیلان افزود: در کنار این اقدامات برای شهر‌هایی که در زمینه مدیریت و ساماندهی پسماند خوب عمل کرده اند، اقدامات تشویقی در نظر گرفته می شود و تخصیص اعتبارات برای پسماند بر اساس اقدامات مثبت شهرداران و فرمانداران صورت می‌گیرد.

گفتنی است، در این جلسه که فرمانداران شهرستان های گیلان به صورت ویدئو کنفرانس شرکت داشتند، تعدادی از اعضای کارگروه مدیریت پسماند استان و فرمانداران شهرستانهای رشت، رودسر، لنگرود و تالش گزارشی از طرحهای عملیاتی نظارت و اجرا بر پروژه های در دست اقدام ارائه کردند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=26319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها