پرداخت ماهانه ۶۲۸ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
4
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

پرداخت ماهانه ۶۲۸ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان

  • کد خبر : 26257
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
پرداخت ماهانه ۶۲۸ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: بیش از 180 هزار نفر مستمری بگیر در قالب 150 هزار پرونده بازنشستگی، ازکارافتادگی، فوت (بازماندگان)، ماهانه به طور متوسط بیش از 628 میلیارد تومان مستمری از تامین اجتماعی گیلان دریافت می‌کنند.

به گزارش گیل نویس، «علی حسین نژاد»، با بیان اینکه تعهدات بلندمدت و در راس آن مستمری بازنشستگی در کنار خدمات درمانی سازمان از بارزترین تعهدات شناخته شده در جامعه می‌باشد، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۸۰ هزار نفر مستمری بگیر در قالب ۱۵۰ هزار پرونده بازنشستگی، ازکارافتادگی، فوت (بازماندگان) از تامین اجتماعی گیلان مستمری دریافت می‌نمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه از حیث آماری، به طور متوسط بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ مستمری بگیر در هر ماه به جرگه این گروه از تعهدگیرندگان در استان می‌پیوندند، افزود: این فرایند که سبب رشد بیش از ۷ هزار نفر در سالجاری در آمار این قشر گردیده به گونه ای است که پرداختی مستمری در ماههای اولیه سال با ۶۲۵ میلیارد تومان در ماه آغاز و در دی ماه به ۶۴۸ میلیارد تومان رسیده است.

وی با اعلام رقم ۶ هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان پرداختی در بخش تعهدات بلندمدت بابت انواع مستمری‌ها در ده ماهه سپری شده از سال جاری، تصریح کرد: حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از این رقم در محدوده شهر رشت و توسط شعب سه گانه و شهرصنعتی رشت انجام پذیرفته است.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با احتساب پرداخت مستمری‌های بهمن و اسفند و عیدی پایان سال رقم تعهدات این بخش در سال ۱۴۰۰ به ۸ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان اذعان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۳ هزار بازنشسته، ۷ هزار از کارافتاده و نزدیک به ۷۰ هزار بازمانده، جامعه مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان را تشکیل می‌دهند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=26257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها