مسجد دانشگاه مکتب سلیمانی است/ ضرورت تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز مکتب سلیمانی در مساجد کشور - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
4

مسجد دانشگاه مکتب سلیمانی است/ ضرورت تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز مکتب سلیمانی در مساجد کشور

  • کد خبر : 26061
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
مسجد دانشگاه مکتب سلیمانی است/ ضرورت تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز مکتب سلیمانی در مساجد کشور
آیت‌الله احمد پروایی خواستار تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز مکتب سلیمانی در مساجد کشور شد و افزود: حاج قاسم نشان داد که عزتمداری و مبارزه با ظلم را باید سرلوحه قرار دهیم و جوانان معاصر جبهه مقاومت بهش عمده‌ای از هویت شهادت طلبی خود را مدیون مکتب سلیمانی هستند.

به گزارش گیل‌نویس، «آیت‌الله احمد پروایی» امروز(دوشنبه، ۱۳ دی) در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد شعربافان با بیان اینکه حاج قاسم فرماندهی ولایتمدار و مردمی بود، گفت: مکتب قاسم سلیمانی دارای ابعاد فرهنگی، مذهبی، دفاعی، اندیشه و ولایتمداری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه سردار شهید سلیمانی پرورش یافته مسجد بود، افزود: حاج قاسم با پرورش جوانان بسیجی در مساجد به آنان درس شهادت آموخت و صدها شهید مدافع حرم دهه هفتادی ثمره اعتماد ایشان به جوانان مومن و انقلابی بود.

آیت‌الله پروایی با تصریح بر اینکه بزرگترین مدال حاج قاسم سلیمانی، در عبارات بکار رفته توسط مقام معظم رهبری در نماز بر پیکر این شهید سرافراز نهفته است، خاطرنشان کرد: رضایت کامل ولی فقیه از ایشان نشان دهنده عمق وفاداری به اسلام و انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی بارها در دیدار با خانواده شهدا و فرماندهان جبهه مقاومت بر توسل به حضرت زهرا(س) در سخت‌ترین شرایط و تنگناها اشاره داشت، گفت: حاج قاسم با تاسی به حضرت زهرا(س)، فرزندان عاشورایی را در جبهه مقاومت و سرزمین‌های اسلامی تربیت کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر بهره‌گیری از توان جوانی نیروهای مومن و انقلابی در مسئولیت‌های اجرایی تصریح کرد: حاج قاسم نشان داد که همواره می‌توان با بهره‌گیری از توان و تخصص جوانان مومن و انقلاپروابی بر سخت‌ترین مشکلات پیروز شد.

آیت‌الله پروایی خواستار تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز مکتب سلیمانی در مساجد کشور شد و افزود: حاج قاسم نشان داد که عزتمداری و مبارزه با ظلم را باید سرلوحه قرار دهیم و جوانان معاصر جبهه مقاومت بهش عمده‌ای از هویت شهادت طلبی خود را مدیون مکتب سلیمانی هستند.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم نیز دارای برکات بسیاری بود، گفت: سیره حاج قاسم در دل میلیون‌ها آزادی‌خواه در جهان جاری شده و امروز حاج قاسم قهرمانی بین‌المللی در اذهان ملت‌ها است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=26061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها