ارسال ۴۹۷ اثر به همایش شعر و نثر ادبی «ملت امام حسین(ع)» در گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
5
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

ارسال ۴۹۷ اثر به همایش شعر و نثر ادبی «ملت امام حسین(ع)» در گیلان

  • کد خبر : 26020
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
ارسال ۴۹۷ اثر به همایش شعر و نثر ادبی «ملت امام حسین(ع)» در گیلان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری اختتامیه دومین همایش شعر و نثر ادبی «ملت امام حسین(ع)» در فومن خبر داد و گفت: طی فراخوان انجام شده، مجموعا 497 اثر شامل شعر و نثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

به گزارش گیل نویس، «رضا ثقتی» امروز (چهارشنبه، ۸ دی) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دومین همایش شعر و نثر ادبی «ملت امام حسین(ع)» با هدف بزرگداشت شخصیت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی در گیلان برگزارمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به حضور «محمد صادق باقی زاده» شاعر آیینی برجسته کشور در همایش مذکور، افزود: همچنین دکتر «محمود رنجبر» دبیر همایش ادبیات پایداری کشور نیز میهمان این محفل ادبی است.

وی خاطرنشان کرد: همایش ادبی «ملت امام حسین(ع)» از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه، ۱۲ دی ۱۴۰۰ با حضور مدیران ارشد استانی در مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار می‌شود.

ثقتی با اشاره به آثار رسیده به دبیرخانه همایش ادبی «ملت امام حسین(ع)»، اظهار کرد: طی فراخوان انجام شده، مجموعا ۴۹۷ اثر از ۱۲۳ هنرمند کشوری و استانی به دبیرخانه ارسال شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: این آثار شامل ۲۹۸ شعر و ۱۹۹ نثر ادبی بود که توسط داوران برجسته کشور مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه همایش ادبی «ملت امام حسین(ع)»، با تلاش موسسه فرهنگی و هنری صبح قلم گیل و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن و بسیج هنرمندان این شهرستان برگزار می‌شود، تاکید کرد: در مراسم اختتامیه، سه اثر برگزیده در هر یک از بخش‌های شعر و نثر، مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند.

ثقتی با اشاره به بخش‌های مختلف اختتامیه دومین همایش شعر و نثر ادبی «ملت امام حسین(ع)»، اذعان کرد: قرائت آثار برگزیده در بخش‌های شعر و نثر، پخش کلیپ و سخنرانی در خصوص اندیشه‌های سردار سلیمانی از جمله بخش‌های این مراسم است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=26020

نوشته‌های مشابه

۱۷اردیبهشت
کتاب «سردار گیله‌مردان» در رشت رونمایی می‌شود
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان:

کتاب «سردار گیله‌مردان» در رشت رونمایی می‌شود

۱۱دی
مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در رشت برگزار می‌شود
۱۲اردیبهشت
خون پاک سردار سلیمانی‌، فصل جدیدی در مقابله با استکبار را ایجاد کرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها