یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت، ۱۱ آذر افتتاح می‌شود - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
6
شهردار رشت:

یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت، ۱۱ آذر افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 25417
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت، ۱۱ آذر افتتاح می‌شود
شهردار رشت نسبت به تسریع در روند احداث یادمان شهدای گمنام بوستان ملت این شهر تاکید کرد و گفت: افتتاح این یادمان همزمان با یکصدمین سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی در 11 آذر ماه سال جاری انجام می‌شود.

به گزارش گیل نویس، «سید امیر حسین علوی» امروز (یکشنبه، ۱۶ آبان) در راستای پیگیری روند اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و زیرساختی سطح شهر رشت، از بوستان ملت، آب‌نما و پروژه احداث المان شهدای گمنام این مجموعه بازدید کرد.

شهردار رشت در این بازدید روند احداث پروژه یادمان شهدای گمنام بوستان ملت را مورد بررسی قرار داد و ضمن تأکید بر تسریع در روند اجرای این پروژه عنوان کرد:‌ باید اقدامات به گونه‌ای تسریع پیدا کند تا بتوانیم در ۱۱ آذر همزمان با یکصدمین سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی شاهد بهره‌برداری از این پروژه شاخص باشیم.

علوی همچنین در مورد آبنمای بوستان ملت نیز مواردی را برشمرد و با بیان اینکه ارتقاء سطح خدمات‌دهی به شهروندان و رفع نواقص موجود باید در اولویت مدیران مناطق قرار گیرد، افزود: از شهرداری منطقه سه که بهره‌بردار آب‌نمای بوستان ملت است انتظار می رود، تمهیدات لازم را در جهت پاکسازی و همچنین فعالیت مستمر و روزانه آب‌نما به عمل آورد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=25417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها