بازنشستگی ۲۱۰۰ گیلانی در ۵ ماهه نخست سال جاری - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
4
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد؛

بازنشستگی ۲۱۰۰ گیلانی در ۵ ماهه نخست سال جاری

  • کد خبر : 24983
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
بازنشستگی ۲۱۰۰ گیلانی در ۵ ماهه نخست سال جاری
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از بازنشسته شدن 2 هزار و 106 نفر از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه در استان خبر داد و گفت: تعداد بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در اواسط شهریور ماه امسال از 100 هزار نفر گذشت.

به گزارش گیل نویس، «علی حسین‌نژاد» امروز (شنبه، ۱ آبان) با بیان اینکه در پنج ماهه نخست سال جاری، ۳ هزار و ۱۷۴ پرونده مستمری به افراد برخوردار از تعهدات بلندمدت این سازمان در سطح استان افزوده شده است، اظهار کرد: این رقم معادل ۲/۲ درصد نسبت به پایان سال ۱۳۹۹ رشد داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه این رقم بیانگر افزایش متوسط ۶۳۵ پرونده (حدود ۷۰۰ نفر) در هر ماه می‌باشد، تصریح کرد: سهم بازنشستگان در این بین بیش از ۶۰ درصد بوده است به گونه‌ای که طی پنج ماهه نخست امسال، ۲ هزار و ۱۰۶ نفر به جرگه بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان افزوده شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه رشد فزاینده آمارهای مربوط به مستمری بگیران در دو دهه اخیر خارج از استانداردها و روند طبیعی محاسباتی بوده است، اظهار کرد: این امر منجر به شکل گیری شکاف عمیق بین منابع درآمدی ناشی از وصول حق بیمه و مصارف تعهداتی می‌شود.

حسین‌نژاد اذعان کرد: تعداد بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در اواسط شهریور ماه امسال از ۱۰۰ هزار نفر و مجموع مستمری بگیران از ۱۷۵ هزار نفر شامل ۱۴۵ هزار پرونده گذشت.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=24983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها