به گزارش گیل نویس، «حسین اکبر» درخصوص خدمات ارائه شده به مردم و مشترکین گاز طبیعی، گفت: در شش ماه ابتدایی سال جاری بالغ بر ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار خدمت مرتبط با گاز به صورت غیرحضوری ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: بیشترین خدمت ارائه شده در نیمه اول سال ۱۴۰۰ از طریق نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) گاز با حدود ۲ میلیون و ۵۰ هزار خدمت بوده است.
وی با ابراز خرسندی از استقبال مشترکین گاز طبیعی از اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان، گفت: استفاده از این قابلیت به همراه سایر درگاه های مجازی سبب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمان و هزینه برای مشترکین محترم شده است.
اکبر همچنین از ارائه بالغ بر یک میلیون و ۶۶۰ هزار خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ۵۳۳ هزار خدمت توسط سایت شرکت گاز استان گیلان و بیش از ۱۰۴ هزار خدمت از راه تلفن گویای ۳۴۱۴ خبر داد و گفت: این شرکت با هدف کاهش مراجعات مردم به ادارات، صرفه جویی در وقت و هزینه ها و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، هم اکنون کلیه خدمات خود را علاوه بر دفاتر پیشخوان، از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و شماره تلفن گویای ۳۴۱۴ ارائه می دهد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص نوع خدمات ارائه شده به مردم گفت: بیشترین خدمات ارائه شده مربوط به نمایش قبض با بیش از یک میلیون و ۴۶۶ هزار مورد می باشد و پس از آن پرداخت بدهی با حدود ۹۰۶ هزار مورد قرار دارد.
وی اذعان کرد: ارائه خدمات بهینه و به موقع به مشترکین هدف اصلی این شرکت می باشد و شرکت گاز استان گیلان درجهت تحقق این مهم، نسبت به برگزاری جلسات توجیهی بصورت منظم برای رؤسای ادارات گاز شهرستان ها و همچنین رابطین میز خدمت اقدام می کند.
پایان پیام/