ماشین‌ آلات سنگین شهرداری به تیغه‌های جدید برف‌ روبی مجهز شدند - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
4
سرپرست شهرداری رشت:

ماشین‌ آلات سنگین شهرداری به تیغه‌های جدید برف‌ روبی مجهز شدند

  • کد خبر : 24941
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
ماشین‌ آلات سنگین شهرداری به تیغه‌های جدید برف‌ روبی مجهز شدند
سرپرست شهرداری رشت با اشاره به تجهیز ماشین آلات سنگین شهرداری به تیغه های جدید برف روبی، اظهار کرد: کاهش آسیب به تاسیسات شهری از جمله آسفالت معابر و سرعتکاه‌ها از مزایای تیغه‌های برف روبی جدید با حالت ارتجاعی است.

به گزارش گیل نویس، «علی بهارمست» امروز (پنجشنبه، ۲۹ مهر) در گفتگویی با اشاره به تجهیز ماشین آلات سنگین شهرداری به تیغه های جدید برف روبی اظهار کرد: کاهش آسیب به تاسیسات شهری از جمله آسفالت معابر و سرعتکاه ها از مزایای تیغه های برف روبی جدید به دلیل حالت ارتجاعی است.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و بارشهای زمستانی بر ضرورت تجهیز ناوگان مدیریت بحران شهرداری تاکید و بیان داشت: در راستای ایجاد آمادگیهای لازم، با احصا ماشین آلات شهرداری و میزان هزینه‌های مورد نیاز، تجهیز و بازسازی ناوگان مناطق و سازمانهای تابعه از ماههای گذشته آغاز گردید و به منظور افزایش توان شهرداری در عملیات زمستانی قرارداد خرید و تامین ۲۰ تیغه برف روب به امضا رسید.

وی خاطر نشان کرد: در زمان عملیات برف روبی با حرکت گریدر، لودر و بیل بکهو، خسارات زیادی به آسفالت، سرعت کاه ها و تاسیسات شهری وارد می شود اما با استفاده از تیغه های جدید با توجه به جنس تیغه و فنری بودن آنها، کمترین آسیب به آسفالت معابر شهری وارد می شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=24941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها