به گزارش گیل نویس، «علی حسین نژاد» امروز (یکشنبه، ۲۸ شهریور) در طی گزارشی، با اشاره به ثبت هزار و ۳۷۸ فقره اعتراض کارفرمایان به بدهی های اعلام شده بصورت غیرحضوری، ضمن تاکید بر اینکه این تعداد حدود ۶ درصد از میزان بیلان های صادره را شامل میگردد که خود بیانگر عملکرد مطلوب با رضایتمندی بیش از ۹۰ درصدی است، افزود: در این بخش بیش از ۷۱۰ مورد زمان رسیدگی تخصیص یافته و یا رای صادر گردیده و مابقی در حال رسیدگی و یا بررسی است .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه قریب به ۸۸ هزار ابلاغ در این مدت صورت گرفته که ۲۴ درصد آن حضوری و بیش از ۶۷ هزار مورد آن الکترونیکی بوده است خاطر نشان کرد: میانگین زمان رسیدگی به اعتراض ها از زمان ثبت درخواست تا صدور رای ۷۵ روز بوده است که بخش عمده ای از آن ناشی از تعداد اندک پرونده ها در شعب کوچک و فاصله زمانی جلسات با یکدیگر است.
وی با تاکید بر اینکه صدور سه هزار و ۷۱۶ فقره مفاصاحساب یکی از برجسته ترین خدمات غیرحضوری در این حوزه میباشد، اظهار داشت: کارفرمایان گیلانی در نیمه اول امسال بیش از سه هزار و ۱۰۰ درخواست تقسیط بدهی داشته اند که ۵۱۸ فقره آن غیرحضوری و دو هزار ۵۸۴ مورد حضوری بوده است.
علی حسین نژاد انجام یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۶۸ فقره تراکنش آنلاین برای پرداخت حق بیمه توسط کارفرمایان و بیمه شدگان را نیز از شاخص ترین خدمات غیرحضوری در بستر سامانه مربوطه دانسته و اظهار کرد: بدنبال اجرای طرح تحول دیجیتالی و توسعه خدمات غیرحضوری در بستر فراهم شده به نشانی es.tamin.ir شرایط مطلوبی برای حذف و کاهش مراجعات به شعب مهیا گردیده که با استقبال قابل قبولی از سوی مخاطبان همراه بوده است.
پایان پیام/