انهدام یک شرکت هرمی در بندرانزلی - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
4
فرمانده انتظامي استان گيلان مطرح کرد:

انهدام یک شرکت هرمی در بندرانزلی

  • کد خبر : 23839
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
انهدام یک شرکت هرمی در بندرانزلی
فرمانده انتظامي استان از شناسایی يك شرکت هرمی و دستگیري 17 عضو آن در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

به گزارش گیل نویس، سردار «عزیزاله ملکی»امروز(دوشنبه، ۲۲ شهریور)  در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد اظهار داشت: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از دریافت خبر فعالیت یک شرکت هرمی در بندرانزلی و پیگیری موضوع توسط پلیس خبر داد و گفت: کارآگاهان آگاهی این شهرستان پس از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با اشرافیت اطلاعاتی محل فعالیت اعضای این باند را در یک منزل ویلایی شناسایی کردند.

وی با اعلام اینکه ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۷ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند افزود: در بازرسی از محل فعالیت متهمان، ۴۸ جلد کتاب و جزوه آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی نیز کشف شد.

سردار ملکی به معرفی متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و بیان داشت: متهمان غیربومی برای ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی برای جذب اعضای جدید در حال فعالیت بودند.

فرمانده انتظامی استان گیلان، در پایان خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=23839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها