۱۶۸ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
6
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

۱۶۸ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند

  • کد خبر : 23799
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
۱۶۸ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: 168 نفر بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی بستری شدند.

به گزارش گیل نویس، «فردین مهرابیان» امروز (یکشنبه، ۲۱ شهریور) در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به تلاش‌ها برای افزایش مراکز واکسیناسیون در استان گیلان، اظهار کرد: روز گذشته ۲۴۰ پایگاه ثابت و متغیر واکسیناسیون در سراسر استان گیلان فعال بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه با پیگیری و تلاش‌های انجام شده امروز بیش از ۲۷۶ پایگاه واکسیناسیون در سراسر استان فعالیت می‌کنند، گفت: در شهرستان رشت با توجه به تراکم جمعیت ۷۲ پایگاه ثابت و متغیر فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه به صورت شناور بوده و در صورت نیاز کم و یا زیاد می‌شوند، افزود: چگونگی فعالیت مراکز واکسیناسیون روی پرتال اطلاعات رسانی دانشگاه منتشر شده است.

مهرابیان به راه اندازی سامانه تلفنی ۴۴۰۱ برای پاسخگوی به شهروندان نیز اشاره و اضافه کرد: شهروندان می‌تواند از طریق این دو سامانه اطلاعات مورد نیاز خود درباره واکسیناسیون را کسب کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در ادامه با اشاره به واکسیناسیون مادران باردار بالای ۱۸ سال از هفته ۱۲ بارداری، تصریح کرد: واکسیناسیون این مادران تا ۴۲ روز بعد از زایمان نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، اظهار کرد: ۱۶۸ نفر از این بیماران در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی بستری شدند.

مهرابیان با اشاره به اینکه ۱۵۱ بیمار کرونایی در بخش آی سی یوی بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، گفت: ۲۳ بیمار بدحال امروز به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۶ شهر گیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند، ادامه داد: تنها شهرستان املش در وضعیت زرد کرونایی است و مردم باید همچنان خطر کرونا را جدی بگیرند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=23799

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها