سفر وزیر جهاد کشاورزی به گیلان - پایگاه خبری گیل نویس
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
5
رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت:

سفر وزیر جهاد کشاورزی به گیلان

  • کد خبر : 23655
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
سفر وزیر جهاد کشاورزی به گیلان
حجت‌الاسلام صفری ملک میان نماینده رودسر و املش از سفر وزیر جهاد کشاورزی به گیلان در اواخر همین هفته خبر داد و گفت: ظرفیت‌ها، چالش‌ها و موانع بخش کشاورزی استان گیلان در این سفر مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش گیل نویس و به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» امروز ( سه‌شنبه، ۱۶ شهریور) از دعوت مجمع نمایندگان گیلان از ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی برای سفر به استان خبر داد، و اظهار کرد: طبق برنامه‌ای که اعلام شده وزیر جهاد کشاورزی پنج‌شنبه و جمعه همین هفته به استان گیلان سفر خواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان، بازدید میدانی وزیر جهاد کشاورزی به استان گیلان را فرصتی بسیار مغتنم برای بیان مشکلات، کمبودها و چالش‌های استان در حوزه کشاورزی دانست، و عنوان کرد: گیلان در تولید چندین محصول از جمله دو محصول استراتژیک برنج و چای دارای رتبه‌های برتر کشوری بوده و جایگاه مهمی دارد.

وی پیگیری حل و فصل مشکلات کشاورزان گیلان را به عنوان یکی از رویکردهای اصلی و اساسی مجمع نمایندگان گیلان مورد تاکید قرار داد، و افزود: گیلان نقش مستقیم و مؤثری در زنجیره غذایی کشور داشته و دارای تنوع محصولات کشاورزی است بنابراین می‌طلبید وزیر جهاد کشاورزی نخستین سفر استانی خود را از این استان زرخیز شروع کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس ضمن تشکر و قدردانی از نگاه وزیر جدید جهاد کشاورزی به استان گیلان اذعان کرد: امیدواریم این سفر، سفری پرخیر و برکت برای استان گیلان و حوزه کشاورزی آن باشد و ما هم بتوانیم موانعی که در این مسیر وجود دارد را با دست توانای مقام عالی وزارت برطرف سازیم.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک سفرها و بازدیدهای میدانی در شناسایی مشکلات و رفع هر چه سریع‌تر معضلات و موانع پیش‌روی بخش کشاورزی استان گیلان اثرگذاری بالایی دارد خاطرنشان کرد: تلاش ما در مجمع نمایندگان گیلان این است که با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر بتوانیم زمینه تحقق هر چه بیشتر شعار تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی را فراهم سازیم.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilnevis.ir/?p=23655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها